Gücüme Gidiyor

84 17 1
                                    


19.05.2019

İnsanlar neden bütün hayatını etkileyecek hatalar yapmışlardır ?

İnsanlar aşık olduklarında mutlaka bir hatamı yapıyor ?

Büyük ve unutulmaz aşkları öylesine büyük ve inanılmaz kılan acaba yapılan hataların açtığı ve asla kapanmayan yaralar mıydı ?
Yaşadığımız sevgiler , aşklar hayatımızı değiştiriyor . Hiç kapanmayacak yaralar açmaya muktedir olduğumuz halde neden açılan yaraları iyileştirmeye muktedir değildik .''

Yapılan hatalardan , değişen hayatı bir kere daha değiştiriyoruz ''

'' savruluyoruz , yıpranıyoruz ve yıpratıyoruz .''
O aşklar , sevgiler olmasaydı o hatalar yapılmasaydı hayatımız nasıl olacaktı acaba ?

Aslında aşktan ne kadar söz edersek edelim aynı ölüm gibi aşka da sevmeye de hiçbirimiz hazır değiliz. Onunla karşılaştığımızda ilk büyük titreyiş ve coşkuyla birlikte tedirginliği , şaşkınlığı zaman zaman dehşeti , acıyı , endişeyi , incinmeyi bir başkasını kendinden daha çok sevmeyi şiddetle yadırgayıp ayaklanan gururda hissediyoruz .

O depremde en iyi tanıdığımız en güvendiğimiz ve kaybetmekten korktuğumuz '' kendimize sarılıyoruz .''

Herkes birine aşık olabilir , hepimiz birini sevebiliriz .

Ama kaçımız asla kaybetmeye dayanamayacağımız , hayran olduğumuz , eksikliğini sevgi bittiğinde bile eksik bırakacağını hissettiğimiz , onun hayatının bir parçası olup onu hayatımızın bir parçası yapmak istediğimiz birine aşık olabilir ?

Kaçımız bu muhteşem şansa ulaşabilir ?

RUHUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin