Right 😎

1.5K 179 98
                                    

Magnus:

Odaya döndüğüm zaman Raphael'in bakışları hızlıca üstüme çevrilmişti.

"Ne o? Prens ile antrenman kısa sürmüş bakıyorum."

"Haklıymışsın Raphael." Dedim yatağıma oturarak. "Prensin beni isteme sebebi farklıymış."

"Demiştim işte ben. O bakışlar normal değildi diyorum sana. Antrenman boyunca seni süzdü. Açıkça söyledi demek."

"Evet, resmen seni yatağımda da istiyorum dedi."

"Adam prens, çekinmemiştir tabii. Sen ne dedin?"

"Tabii ki kabul etmedim Raphael, kabul etmem mümkün mü?"

"Prense hayır dedin demek. Hem de Alec gibi bir prense. İnan bana... böyle insanlar hayırı cevap olarak kabul etmezler. Şansını zorlayacaktır."

"Yine de kabul etmem."

"Hiç mi etkilemedi seni? Adam yakışıklı, bayağı yakışıklı... tüm ülkenin gözü adamın üstünde ve sen ona öylece hayır mı dedin?"

"Çok beğeniyorsan sen girseydin yatağına, öyle çok övdün ki..."

"Ben altta olmayı kabul edecek birisi değilim. Ayrıca gözüme kestirdiğim başka birisi var, onunla şansımı denerim. Prensten daha kolay olur benim için."

"Ne yapacağım ben Raphael?"

"Hayır demişsin zaten. Bundan sonra sana ağır tahrik uygulayacak. Ya onlara karşı koyar ve onu deli edersin ya da kabul eder ve onu başka anlamda deli edersin. Her şekilde onu deli edeceksin."

"Ben..." dedim derin bir nefes alarak. "Daha önce ne bir kızla ne de bir erkekle oldum biliyorsun."

"Biliyorum, masumsun bayağı. O da masum birisini istiyor zaten. Bak, Jace teklif etse sana saraydan kaç git kurtar kendini derdim çünkü onun ne kadar pislik olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama Alec... öyle değil. Sana sadık bile davranabilir. Çünkü belli ki bir kişi olsun, onunla zaman geçireyim diye düşünüyor. Ve o da sensin ki bu çok onur verici bir durum. Ama tek sorun, sen salaksın...." dediğinde ona sinirli bir bakış atmıştım. "Kusura bakma ama öylesin. Gider adama aşık olur acısını çekersin."

"Olurum evet." Dedim umutsuz bir sesle. "Yani o çok... etkileyici. Ona öyle yakın olup bir de üstüne ondan hoşlanmamam imkansız bir durum. Sonra üzülen de ben olurum."

"O adam seni üzmez kolay kolay. Ama başkası ile evlenecek, seninle değil. Bu şey çok zor bir durum."

"Düşündüğümüz şeye bak Raphael. Ben böyle bir şeyi kabul edecek bir insan değilim."

"Bunda bir şey yok Magnus. Yani sen şimdi olayı... onun fahişesi olacağım boyutu ile düşünüyorsun ama öyle bir şey yok. Yine diyorum, Jace olsa evet böyle olurdu. Çünkü o tek senle değil herkesle oluyor. Ama bu şey senin için de bir ilişki deneyimi olurdu. Kendin de demiştin, bir erkekle olmayı istediğini. Bir prens ile bunu yaşaman... çok büyük bir şans da olabilir. Sen de zevkine bakarsın ama sorunu yineliyorum. Sen kendini ona kaptırırsın."

"Evet kaptırırım." Dedim iç çekerek. "Sen kimi gözüne kestirdin."

"Şu tamircinin yanında çalışan çocuk var ya..."

"Simon?"

"Evet evet o. Sürekli gözüm onun üstünde. Biliyorsun, son ilişkim kötü bitti. Biraz kafa dağıtmam lazım."

"Ona kötü bitti mi diyorsun? Adam seni bir kadınla aldatıp onunla evlendi."

"Tamam, berbat bitti. Bir daha bağlanmak yok, sevmek yok. Hayatımda sadece seks var."

"Dedi ve 3 gün sonra Simon'ın adını sayıklamaya başladı..." dediğimde kafama yastık atmıştı.

"Evet sayıklayacağım ama başka şekilde. Ah Simon, çok iyisin bebeğim gibi bir sayıklama."

"Pislik yapmadan duramıyorsun değil mi?"

"Asla duramam."

"Simon bekar mıymış peki, biliyor musun?"

"Biraz konuştum. Hayatında birisi yokmuş öyle dedi. Onun yanına gideceğim diye her gün kılıcımı kaybetmiş numarası yapıyorum, yeni kılıç istiyorum. Ah ama bir gün benim tamire ihtiyacım var diyip gideceğim ve sonra onu o masada..."

"Şhhh... duymak istemiyorum hayır." Dedim kulağımı kapatarak. Raphael pis pis sırıtıp yatağına uzanmıştı.

"Prensin teklifini reddetmen var ya... onun aklına daha çok yerleşmene neden olmuştur. Kuduruyordur şu an seni düşünüp. Ah keşke orada olup onun yüz ifadesini görseydim."

"Bence abartıyorsun. Yani... bence hayır dememi anlamıştır."

"Sen iyi misin Magnus? O adam hayatında kaç kere hayır cevabı almıştır sence? Cevap veriyorum, hiç. Bir de sana teklif sunmuş düzgünce. Ama iyi yapmışsın. Kolay elde edilmeyecek bir insan olduğunu ona göstermişsin ve bu çok iyi bir şey. Seni tebrik ediyorum."

"Bilerek yapmadım ve ilerleyen zamanda da kabul etmeyi istemiyorum."

"Etme etme, senin için böylesi daha iyi olacaktır kesinlikle."

...

Should See Me in the CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin