Rytas. Ir vėl kita diena prasidėjo. Pasiėmiau naujus drabužius ir nuėjau į duša. Baigus praustis apsirengiau.
Girdžiu kaip vėl mama šaukia:
-Y/n!!!!
-Ateinu!Pabaigus valgyti pusryčius, apsimaunu švarkelį, kedukus ir einu į mašina. Atvažiavau į mokykla. Lisa mane pasitinka su nuotaika veide.
Pirma pamoka fizika, išsitraukiu iš spintelės fizikos knygas, užrašus.
Nuskamba skambutis.
-Mokiniai šiandien turėsite pasiskirstyt grupėm, kad tik manęs nepasodintu su Jungkook, bet pasodino. Mokytojas paaiškina užduotis, ka reikės daryti. Bedarydama užduotis su Jungkook, jis man paduoda raštelį, o ten parašyta:
Labas, atrodai šiandien labai dailiai, kai tave pamačiau pirmom dienom, man pradėjai labai patikti, man patinka kaip tu šoki per choreografijos pamoka, gal galėčiau kada tave pakviesti į pasimatyma ?
Perskaičius, pagalvojau, nejaugi jis mane įsimylėjo, ne ne, negali taip būti, jis gi sudaužo merginom širdis, bet manau, kad man reikia sužinoti apie jį daugiau koks jis yra, taigi sutikau eiti su juo į pasimatyma.
Nepastebėjau, kaip pamokos greit prabėgo.
Parėjus namo, gavau žinutę nuo Jungkook
-Jungkook: Labas, atvažiuosiu tavęs paiimti prieš septynias.-Y/n: Gerai. Iki.
Atrašius jam. Nuėjau išsiplaut galva, prasidžiovinau plaukus, išsirinkau patogia, nevaržoma apranga, pasidariau makiažaLaikrodis rodė 18:50, gavau žinutę nuo Jungkook: aš jau prie tavo namu.
Pasiėmiau rankinuka ir greit nulipau laiptais.
Atidarius duris pamatau Jungkook gražiai apsirengusi.
-Y/n: Labas. Gražiai atrodai.
-Jungkook: Ačiū. Ir tu taip pat.
Įsėdam į mašina. Jungkook užveda variklį ir paklausia.
-Jungkook: Tai kur važiuojam ?
-Y/n: Gal į atrakcionu parka ? Ka manai ?
-Jungkook: Skamba puikiai.
Jungkook paklausė manes klausimo, į kurį pati nesugalvojau kaip atsakyt.
-Jungkook: Ar norėtum permiegot ?
-Y/n: Nuuu nežinau. Manau, kad ne.
Jungkook tyliai pasakė sau: aš vis tiek su tavim permiegosiu nori tu to ar ne.
Atvažiavom į atrakcionu parka. Jungkook man pasiūlė eit į velnio rata.
-Jungkook: Gal norėtum pamatyt visa miesto panorama ?
-Y/n: Skambiai puikiai.
Įlipom į velnio rata.
Aš ir Jungkook sėdėjom tyliai, nežinodami ko paklaust. Bet pagaliau aš jo paklausiau.
-Y/n: Jungkook, tai tu man dabar pasakyk ar tu tikrai esi širdžiu daužytojas ?
-Jungkook: Na matai, kol nesimokei dar vidurinėje mokykloje daugumai merginu sudaužiau širdis. Ne už ka negalėčiau tau sudaužyti širdies. Bet kol tu pasirodei, atrodė, kad irgi galiu tau sudaužyti širdį, bet tik dabar supratau, kad tu esi mano simpatija.
-Y/n: Va dabar viskas aišku.
Velnio ratas pasiekė viršunę.
Staiga pajutau, kaip Jungkook mane pabučiavo, norėjau jam trenkti, bet negalėjau, nes aš jam pati jaučiau simpatija.
Jungkook mane parvežė namo. Padėkojau jam už nuostabu vakara.
Grįžus namo, atsigėriau vandens ir nuėjau į duša, nusipraus apsimoviau patogia pižama.Atsigulus į lova, visa vakara pragalvojau apie bučinį, mintyse pagalvojau, ar man jis tikrai jaučia simpatija ?. Ne negali taip būti... bet jis sakė, kad aš visai kitokia negu kitos merginos, na tikriausiai jis taip sako daugumai merginu.
Gal man reiktu su juo pabandyt padraugaut, ir pasižiūrėt koks jis yra ištikrųjų.Kaip manot ar Y/n sutiks būti pora su Jungkook.
Palikit komentara ir vote
💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Populiari vidurinės mokyklos mergina
RomanceIr viskas prasidėjo nuo mano gyvenimo gimiau Pietu Korėjoj, tėvai buvo milijonieriai, gyvenau gražiuose namuose su tėvais ir mažaja sese. Gydytojai man diagnozavo širdies liga. Ir viskas prasidėjo kai pradėjau mokytis vidurinėje mokykloje. Mokykloje...