Bölüm: 1

15 0 0
                                    

Şuan neredeyim biliyor musun? Acımdan uzaklaşmak için eski, yıkık ve genellikle içmek için kullanılan bir arazi ama inan tek mutlu olduğum yer burası. Tek düşündüğüm bu hayatta geldik tamam eyvallah da biraz eğlenmek de güzel olmaz mıydı? Benim isteğim biraz eğlenmek biraz özgür olmak. Hayalimi gerçekleştirmek istiyorum ve bunun için elimden geleni fazlasıyla yapıcam ve sonunda özgür olucam. Yapıcam karşıma zorluk çıkıcak biliyorum çünkü hiç birşeye kolay ulaşılmaz. Bende başarıcam inatçılığımı burada da kullanıcam.

Hep buradan çıkmadan önce yaptığım gibi kendimi son kez  rahatlatmak için duvara ard arda yumruk attım. Elim artık alıştığı için acıyı hissetmiyorum. Son yumruğumu daha sert vurup durdum ve ev için yola koyuldum. İyi gelmişti ama şimdi git evde sinirlen.

Eve doğru yaklaştım ve nasıl çıktıysam öylece giricektim. Evin arkasını dolandım. Odamın gece lambası yanıyordu yani Sare uyumamıştı bir an rahatladım eğer uyusaydı uyandığında beni gördüğünde yerde kızardı çünkü bensiz bende onsuz birbirimizi koklamadan uyayamazdık. Anında odamın camımdan doğru aşağıya sarkıtılmış çarşarfları gördüm. Ayakkabımı çıkarıp iplerini çarşafın ucuna bağladım. Yoksa annem çarşarfları almak için geldiğinde çarşafların kirli olduğunu görürse baya kötü olur. Çarşaflara tutanarak  tırmandım ve son olarak odamın camına tuttunup içeri sessizce adım attım. O anda yatağımda uzamış ve yastığımı koklayan kardeşim gözüme çarptı. Hemen çarşarfları yukarı çektim. Camı kapatıp perdeyi çektim. Çarşarfları yere bıraktım. Bu hayata değer verdiklerinin arasında olan yatağıma ilerledim. Sare'ye baktım uyumak için gözlerini sımsıkı kapatmıştı. Uzanıp yanağını öptüm ve anında gözünü açtı.

Oturmak için kıpırdadı bende kolundan tutup destekledim. Yanına bende oturdum ve yüzüne baktım. Başını eğmişti bende çenesinden tutup başını kaldırdım o anda gözünden yaşlar aktı. Elimle yüzünü avuçlayıp baş parmağımla göz yaşlarını temizleyip gözlerini öptüm. Ellerimi çekip sırtını sıvazladım. Sonra omzuma doğru çekip bastırdım. Oda kollarını belime dolamıştı. O anda burnuma mis gibi kokusu geldi.

Biraz zaman geçtikten sonra baktım ona ağlaması kesilmiş kokumu koklayıp uyumaya çalıştığını fark ettim. Kulağına doğru "Özür dilerim." diye fısıldadım. Başını kaldırıp bana baktı. Ellerini belimden çözdü ve boynuma doladı. Bende onun boyun grintisini öpüp "Her ne olursa olsun hep yanında ve arkandayım." dedim. Ellerini çözdü ve bana "Biliyorum." dedi. Sonra ellerini tuttum öptüm doğrulup yüzüne bakıp "Çarşaftan ayakkabılarımı kurtarana kadar pijamalarını giy bakiyim." dedim. Hemen kafasını olumlu anlamda salladı. Bende kalkıp ayakkabıların iplerini çözmeye gittim.

Sare pijamasını giymiş yatağına geçmişti bende ayakkabıları dolabımın içindeki alt rafına doğru koydum. Sonra arkamı döndüm ve Sare'ye baktım “Gelde çarşafları katlanamaz yardım et." dedim. Oda sinirli bir bakış atmaya çalışıp “Gitmeyip çarşafları bozmasaydın." dedi. "Kendimi toplamam gerekiyordu ama civciv." dedim. Bana baktı "Sana olan sevgime şükret sen." diyip yanıma geldi. " Ablasını da çok severmiş." dedim. Çarşafın iki ucundan tuttu ve yardım etti.

Çarşafları katlayıp dolaba koyduktuktan sonra Sare'nin yatağına doğru ilerledik. Uzandı duvara doğru kaydı bana yer açtı bende onun yanına yattım. Bana doğru döndü sıkıca sarıldı. Bende onun saçını okşayıp mayışlamasını sağladım.

Sare'nin uyuduğuna emin olduktan sonra yavaşça yataktan kalktım. Üstünü örtün ve dolabıma ilerledim. Siyah ve beyaz çizgili pijamamı giydikten sonra yatmak için yatağıma geçtim. Yorganı açtım sırtımı mükemmellikle buluşturdum. Bu yatağa bayıldığımı bir kez daha fark ettim. Duvara boş boş bakıp "Allah'ım sevdiklerimi koru." dedim. Yana doğru dönüp Sare'ye son kez baktım ve yarının güzel olması dileğiyle kendimi uykuya teslim ettim.

İlk bölümle karşınızdayım. Beğenip beğenmediğinizi yorum yaparak belirtirseniz çok sevinirim. Sizin görüşünüz daima önemlidir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıkılış ve Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin