Justin gözlerimi açmamı sağlayıp yüzüme sırıttıktan sonra "Korkma, bende çok yorgunum. Sadece seni hissederek uyumak istedim." dedi.
--
Gözlerimi hafifçe araladığımda saçlarımla uğraşan Justin ile karşılaştım. Hafifçe yüzüme gülümseyip "Günaydın" dedi.
Yapmacık bir gülümesemeyle karşılık verip yataktan çıkmaya yeltendim. O sırada çıplak olduğumu farkettim. Justin'e dönüp "Arkanı dönermisin?" dedim. Justin kahkaha atıp "Sanki hiç görmediğim şey" dedi. Sinirle "Haha. Çok komik." dedim.
Justin arkasını dönmeye razı olup üstümü giymeme izin verdi. Ardından kendiside yataktan çıkıp üstünü giyindi.
Bana doğru yaklaşıp "Hadi bana kahvaltı hazırla." dedi.
Tabi canım hizmetçin var senin! diye ne kadar suratına bağırmak istesemde bunu içimde tutup "Peki." dedim ve birlikte aşağı inmeye başladık.
Mutfağa ulaştığımızda ben güzelce sofrayı hazırlamaya başladım. Justin ise televizyonun başına geçip film izlemeye başladı.
Sofra hazır olduğunda "Justiiin!" diye bağırdım. Bağırışımın ardından Justin yanıma gelip sofraya baktı ve "Güzel görünüyor" dedi.
Hemen oturup yemeye başladı. Bende sakince oturup yemeye başladım.
Sofradaki her şeyi bitirdiğimizde Justin ayağa kalktı ve "Yukarı çıkıp üstünü değiştir. Mutlaka sıkı giyin. Dışarıda kar var." dedi. Dediğini ikiletmemek için hızla odama koşup kazak ve pantalonumu giydikten sonra aşağı indim Justin yoktu. Dışarı çıkmış olma ihtimali ile botlarımı ve montumu giydikten sonra kapıyı yavaşca açtım.
Arabanın önünde sigarasını içine çeken Justin'i gördüğümde yanına yürüdüm.
Sigarasını yere atıp üstüne bastıktan sonra arabaya binmemi istediğini belirten bir işaret yaptı. Hızlı hareketlerle arabanın içine girdim.
--
Kapıyı gülümsemeyle açan Madison'a karşılık verdikten sonra tek başıma içeri girdim. Justin ufak bir işlerinin olduğunu söyleyip diğer erkekleride alıp gitmişti.
Hep birlikte oturup daire oluşturduktan sonra ne yapacağımızı anlayamamıştım. Aniden Mia'nın sesiyle irkildim ve onu dinlemeye başladım.
"Madison dün gece neler oldu öyle" deyip kahkaha attı. Madison kafasını önüne eğip gülümsedikten sonra "Biz..Yani Robert ve ben.. Dün gece birlikte olduk" diyince Grace cırtlak bir ses çıkarıp yerinden zıplayarak alkışladı. Mia ve Grace aynı anda Madison'a sarılıp onu öptüler.
Ben ise öylece durmuş şaşkın bir şekilde onları izliyordum. Mia elini uzatıp "Hey bebeğim sende gelsene" dedi. Hızla onların kollarının altına girdim.
Bir kaç dakika sıkıca birbirimize sarıldıktan sonra "Robert canını fena yakmış olmalı" dedim ve kıkırdadım.
Söylediğim şey karşısında üçüde bana gülerek karşılık verdiler.
Mia gülümserek "Film izleyelim mi kızlar" dedi. Ona gülümseyerek karşılık verdikten sonra hangi filmi izleyeceğimize karar vermek için tartışmaya başladık.
Mia laptopu getirip kucağıma koyduktan sonra "Al bakalım Lexi" dedi. Gülümseyerek karşılık verdikten sonra film sitelerini dolaşmaya başladık. Her köşede çıkan saçma sapan reklamlar yüzünden doğru düzgün bakamıyorduk ki, o an hepimizi şoka uğratan şey oldu.
Porno videosu açmıştım.
Hep birlikte çığlık attığımızda bir yandan da videoyu kapatmaya çalışıyorduk. Ne video kapanıyordu nede sesini kısabiliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaker (ASKIDA)
Fanfiction''Bir insana zorla sevdiremezsin kendini, bana güven diyemezsin...''