Sejak kecil Munirah sememangnya anak yang manja.
Kemanjaan dan kecerdasan sejak dia mula melihat keremajaan dikalangan sepupunya. Kemanjaannya adakalanya melangkaui rasa yang menjadi satu rasa ingin tahu yang lebih mendalam.
Munirah @ Ayong yg comel dan petah agak senang dan rapat dgn Shamsul @ Along , along merupakan sepupu lelaki yang amatb disenangi Ayong , keletah bersahaja, tidak lokek, berbakat besar dan selalu dirumah kampung setiap kali Ayong balik ke kampung halamannya.
Along Sul menetap dikampung selepas selesai SPM ketika ayong dlm darjah 2, pernah melihat aksi alongnya di bilik pangkal rumah Pusaka kampung sedang menggosok batangnya sambil membaca buku seakan novel.
Perlakuan alongnya itu menjadikan ayong berminat untuk ketahui dan lihat apakah yang bakal terjadi seterusnya. Rasa ingin tahu dan teruja melihat batang konek remaja lelaki, dan dari kulit novel bertajuk Mona Gersang turut jadi tumpuan.
Alongnya yg mendengar walkman sambil melancap kan batang tidak sedar adik sepupunya ada dirumah pagi itu begitu tekun melihatnya dari celahan daun pintu bilik pangkal rumah pusaka moyang mereka berdua.kelihtan dari tepi daun pintu along sedang membaca novel bertulis tajuk mona dan sebelah tangan kirinya sedang mengusap batangnya dari luar kain pelekat yang dipakainya.
Ayong terus mengintip dengan tekun dan satu pertanyaan dalam mindanya semakin teruja dengan perlakuan abang sepupunya yang berusia awal dewasa.
Anak bujang sulong yang leka itu tidak menyedari akan adik sepupunya yang bakal menjadi peminat tegarnya.
Perlakuan si Ayong ngintai disedari Along namun selamba memainkan pelir 13 cmnya sambil megalihkan posisi tepat kearah sudut Ayong mengendap.
Terkedu dan dan terkemut2 burit tembun yang tersentil kelentit ayong, air2 jernih melekit mula terbit dari celahan bibir cipap ayong. "" ahhh... Best lak tgk rasa cam nak genggam isap2 konek along, ishh gerammm.. Sambil mengetap bibir dan menjilat . Rasa birah ingin terjah terus membahang dalam diri ayong yang semakin horny dgn kote abg sepupu nya yg feveret kegemaran sedara mara.
YOU ARE READING
Genetik Libido
RomanceBermula dari kisah caring menjadi daring. Antara hubungan biasa menjadi suka, tertarik dan keterbukaan rasa hati mencari kenikmatan libido dan saling suka mempraktik adegan berahi dari bacaan media majalah, novel , cdmovie dan terkini dunia alamaya...