Természetesen most is az lett bekamuzva, hogy Chloenál alszok, így már Danieltől indultunk el a partira.
Minden jó volt, remekül éreztük magunkat, Daniel barátaival szórakotunk, és Chloe meg Hunter vot ott a társaságunkban. Persze kicsit ittunk is, de nem vittük túlzásba. Megszólalt az egyik kedvenc számom, így lelkesen pattantam fel, magam után húzva Chloét.
-Gyere táncolni!-kiabáltam, ő meg rámhagyva követett. A fiúk csak néztek minket, de mit sem törődve nyomultunk a tömeg közepébe, majd a zene ritmusára elkezdtünk táncolni. Az egész számot végig táncoltuk, és utána valami lassú szám kezdődött el, és a semmiből ott termett Daniel és Hunter, és felkértek minket. Daniel átkarolta a derekam, kezeimet a tarkóján kulcsoltam össze és elkezdtünk ringatózni a zenére. Ahogy néztem körbe az embereken megpillantottam Christ, aki egy üveg sórrel táncolt, és azonnal felnevette. Daniel érdeklödve nézett rám, de én csak rámutattam Chrisre és amikor megpillantotta, akkor csak megforgatta a szemeit, olyan módon, hogy ezt már meglehetett tőle szokni. A szám végefelé egy csókot lopott tőlem, majd visszamentünk oda ahol eddig ültünk.
-Elmegyek a mosdóba.- álltam fel
-Csak siess és most ne történjen addig semmi gond.- kacsintott Daniel, majd még megpuszilta a kezem én meg a régi emlékekre gondolva mentem fel az emeletre. Mennyi minden történt azóta... Az emlékek megmosolyogtattak. Szerencsére most semmilyen ex ''barátnő'' nem volt jelen. Pedig elég sok lehet...., még esetleg Rachel jelenléte zavar, mondjuk már egy ideje leszállt rólunk hála az égnek. Most is valami fiút füzögetett amikor láttam, magyarul lefoglalta magát, így nem kellett aggódnom miatta.
Amúgy azt még el is felejtettem mesélni, hogy szerintem anyuék tökéletes tisztában vannak azzal, hogy nem Chloénál szoktam ilyen sokat ott aludni, hanem Danielnél. Sőt biztos vagyok benne, de hadják az azt jelenti, hogy megbíznak bennem, aminek örülök. De ha tudják, ha nem rgyszer azért el kéne mondanom nekik, mert egy kicsit bűntudatom van miatta. Majd, ha legközelebb hazajönnek, (azt hiszem, hogy a tavaszi szünet utolsó napja lesz) akkor kitálalok nekik. Vagyis anyának biztos, ő meg majd megbeszéli apával, de szerintem ő sem lesz annyira kiakadva.
YOU ARE READING
Kelletlen szerelem
RomanceSamantha Carter vagyok, lassan betöltöm a 16-ot, 9.-es vagyok, bár még alíg kezdődött el a suli... és Rachel Amber az egyedüli barátnőm...tudom kicsit gáz, de na. Antiszoc vagyok😆. Elég nekem egy barátnő is, csak az legyen igaz. Amúgy azért jövünk...