- Hé.
- Thiagoooo. - nyafogott Constanze.
- Sajnálom babe, előbb elszeretnék mondani valamit, aztán visszatérhetünk a csókhoz, mintha mi sem történt volna, rendben?
- Most babe-nek szólítottál? - vigyorgott.
- Asszem igen.
- Oké. - vonta meg a vállát. - Most szeretnéd elmondani?
- A családom találkozni akar veled. - nyögte ki egy szuszra. Constanze pedig már nem is akart visszatérni az előbbi cselekedetükhöz.
- Ó picsába. - motyogta. Felült, majd fejét a kezeibe temette.
- Minden rendben van Anze. Tényleg.
- Mi van ha nem fognak kedvelni? - nézett fel Thiago szemeibe. - Szakítani fogsz velem, még úgy is, hogy kedvelsz?
- Nem is így szoktam mondani. Nem úgy mondom, hogy nagyon, hanem nagyon.
- Nem hallom a különbséget.
- De igen, csak idegesíteni próbálsz. - mosolygott Thiago. - Nem fogok veled szakítani és ezt te is tudod. De örülök, hogy már mindkettőnk tudomásul veszi, hogy nagyon kedvellek.
- Hát, elég sokszor mondod. - vonta meg a vállát, Thiago pedig elmosolyodott.
- Szeretnéd tudni, hogy miért? - kérdezte. - Mert komolyan gondolom
Constanze elmosolyodott, és két keze közé fogta Thiago arcát, majd megcsókolta.
- Én is nagyon kedvellek.
- Tudom. Ezért lesz minden rendben.
---
- Hé, tesó?
- Igen?
- Pihenned kéne. Az Alcantara do Nascimento elég király család, komolyan.
Constanze sóhajtott egyet.
Két nappal a bejelentés után, Thiago családja Münchenben van. És találkozni fognak. És jelenleg megakart halni.
- Nem tudok. - rázta meg a fejét. Mark már éppen azon volt, hogy valami felrázó, motiváló szöveget mondjon, amikor az apjuk belépett a szobába.
- Hova mész? - kérdezte a lányát. Ez volt az első alkalom a bizonyos találkozás óta, amikor szóba állt Constanze-zel.
- Thiago családjával találkozom. - mondta, majd bukfencezett egyet a gyomra. Bólintott, majd visszament rendezgetni a tortákat.
Constanze már várta a bocsánatkérést, de nyilvánvalóan ez nem következett be. Egyáltalán nem akart bocsánatot kérni.
- Szia. - hallotta meg Thiago hangját a háta mögött. Mosolyogva fordult meg.
- Szia. - állt lábujjhegyre, hogy megcsókolhassa.
- Kész vagy? - kérdezte. Constanze bólintott, majd mindketten Markra néztek, aki nagy mosollyal az arcán integetett. - Akkor menjünk.
Az út Thiago házába - Constanze szerencsétlenségére - elég gyorsan telt. Tíz perccel később leparkoltak a ház előtt, Constanze pedig még mindig nem állt arra készen, hogy találkozzon velük.
Mindegy-mindegy alapon kiszállt az autóból, és hirtelen két kar fonódott a testére.
- Szia Constanze! Annyira örülök a találkozásnak!
- Thaisa! Had kapjon levegőt! - szólt mögöttük spanyolul Thiago, de Thaisa angolul beszélt a lányhoz.
- De csak barátságos vagyok!
KAMU SEDANG MEMBACA
eight - thiago alcántara [hu] ✔️
Fiksi Penggemar"18 éves vagy, én pedig 26, szerelmes vagyok beléd Constanze. És amit az emberek gondolnak rólunk egy kicsit sem fogja megváltoztatni az érzéseimet." 📍ezt a történetet csak fordítom! 📍eredeti sztori @avgsilva !!!!