Kapitola 15 (part 2)

2.7K 70 6
                                    

Když jsem se probudila, Mark už byl pryč. Snažila jsem se už netrápit tím že se moc nevídáme, ale pořád jsem byla zmatená tím, proč tolik času tráví v práci. Nechci předčasně dělat závěry, ale jsem prostě žena a my ženy jsme prostě dobré v tom se v situacích, které se nám nelíbí, pořádně šťourat. Nechci ani pomyslet na to že má jinou ženu, ale I kdyby měl, tak bych se na něj nemohla zlobit. Protože si myslím že kvůli mými činy jsem mnohem horší než Mark, hlavně v té chvíli kdy začnu myslet na Harryho.

Ugh, jsem tak zmatená.

Když jsem přišla do práce, bylo tu rušněji než obvykle. Byla jsem zmatená, protože si nepamatuju že by se tu měla konat nějaká událost. I přes ten zmatek tady, jsem se vydala do kanceláře. Harry, jako obvykle seděl u stolu a telefonoval. Jakmile si mě všiml, ušklíbl se, rychle zavěsil telefon a vydal se ke mně.

,, Dobré ráno lásko" usmál se a dal mi pusu na tvář. Začervenala jsem se a mírně jsem otočila hlavou, aby neviděl můj rudý obličej.

,, Dobré ráno" usmála jsem se. Chvíli jsme Tam stáli a zírali na sebe, než mě popadl za bradu a políbil mě na rty. Když se náš polibek začal prohlubovat, tak se jeho paže objevily na mých ramenech a víc se ke mě tiskl. Byl to suchý polibek bez jazyka, ale I tak to bylo úžasný. Po pár sekundách se odtáhl a nechal mě, abych se nadechla. Zíral na mě s jemným úšklebkem, a přitom jeho prsty hladily mé lícní kosti.

,, Mám pocit, že teprve teď je dobré ráno" zasmál se a vrátil se zpátky ke stolu.

,, Takže, proč je tu dnes takový chaos?"

,, Nová zakázka má vyjít v březnu. Takhle to tu vypadá pořád. A to mi připomíná, udělej mi kávu, máme tu hodně práce."  Zamračím se, ale přikývnu a jdu připravit kafe. On je přece pořád můj šéf a já I přes ten vztah musím zůstat jako jeho asistentka, která ho musí poslouchat I kdyby mi poručil nějakou sračku.
Dojdu do kuchyně, ale hned zamrznu na místě. Kuchyň bývá vždy prázdná, takže je pochopitelné že začnu být nervózní když tu uvidím spoustu lidí. No co mi zbývá, stejnak bych je jednou musela poznat, když spolu pracujeme. Narovnala jsem se a šla k pultu, abych připravila kávu. Mé sebevědomí kolem těchto zkušených a vyrovnaných lidí začíná klesat, ale musím aspoň předstírat že jsem silná a hned se tu nerozsypat. Když jsem dala do hrnku cukr, tak se vedle mě objevila žena s krátkými hnědými vlasy.
,, Ahoj" pozdraví mě, zatímco si připravuje svojí kávu.
,, Ahoj" odpovím trochu odtažitě kvůli jejímu výraznému tónu hlasu.

,, Já jsem Rosa, ty jsi ta nová asistentka pana Stylese, že jo? "

,, Ano, jsem Ella"  usměju se.

,, Mmm má milá, Už jsem o tobě hodně slyšela" řekla a zalila si kávu. Zamračila jsem se.

,, Co tím myslíš? Kdo ti něco o mě říkal? "

,,  Ach, neboj se, není to nic hrozného"  usrkávala kávu a opírala se o pult.
,, A s nikým jsem vlastně nemluvila, opravdu. Sotva jsem s někým prohodila řeč. Ale slyšela jsem nějaký holky jak se o tobě baví, že jak se taková husa mohla dostat k panu Stylesovi. Ugh žárlivé svině" zasmála se.

,, No ráda jsem tě poznala, Ello. Když tak jsem ve zpravodajské místnosti, kdyby sis chtěla pokecat, zatím" usmála se a odchází. Usmívám se a napiju se kávy. Myslím, že jsem si tady udělala konečně první kamarádku.

Vrátím se zpět do kanceláře a uvidím, jak Harry píše něco na svém počítači.

,, Tady máte pane" řeknu a podám mu hrnek. Moje oči se široce rozšířily, když jsem uviděla rtěnku na hrnku. Do prdele, já jsem se napila z jeho hrnku.
,, Ach bože, je mi to líto. Nevšimla jsem si-"

,, Ello, uklidni se, nic se neděje. Však jsem dnes už měl tvou rtěnku všude kolem mých rtů" ušklíbne se a napije se kávy.

,, Tak, co mám teď dělat? "

,, Můžeš se ohnout přes tento stůl a nechat se mnou ošukat"  říká v klidu, zatímco já jsem zapomněla jak se dýchá.

,, Harry, myslím to vážně " plácla jsem ho přes rameno a on se lehce zasmál.

,, Já to myslím taky vážně, ale pokud chceš teda dělat tu nudnější práci. Potřebuju, aby jsi tohle vzala do zpravodajské místnosti. Je to hned dole, druhé dveře." podá mi hromadu papírů, je to dost těžký.

,, Rozumím" přikývnu a zmizím z místnosti. Harryho slova na mě měla velký vliv a já tak trochu cítím vlhko tam, kde by teď být nemělo.



Come here sweetheart Mature (H.S.) CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat