2

340 28 63
                                    

Greg: Taktiğin işe yaramadı John!

Greg: Artık kim olduğumu biliyor!

Greg: Baksana şu mesajlara lanet herif hepsi senin yüzünden!!

John: Nasıl işe yaramadı anlamadım

Greg: Acaba karşımızdakinin Mycroft Holmes olmasıyla bir alakası olabilir mi??

John: Madem bu kadar bilgilisin bana niye geldin taktik istemeye be

Greg: Tamam tamam gel.. Şimdi ne yapayım

John: Ne bileyim orasını hiç düşünmemiştim.

John: Sherlock'a sormaya ne dersin? Aramızda sevgilisi olan tek o var

John: Şaşırtıcı bir şekilde..

Greg: Pekala denemeye değer.

_____

Graham: Sherlock! Yardımına ihyacım var!

Sherlock Holmes: Mycroft'a cidden gizli numaradan mesaj atmaya mı kalktın?

Sherlock Holmes: John'a danışmakla hata etmişsin.

Graham: Bekle? Nasıl?

Graham: Her neyse artık şaşırmayı bırakmam lazım..

Graham: Ocağına düştüm Sherlock bana yardım et

Sherlock Holmes: Beni böyle şeylere alet etme. Daha önemli işlerim var.

Graham: Arkadaşız sanıyordum :((

Graham: İyi ben de kendim hallederim!

_____

Sinirle elimdeki telefonu cebime attım. Daha önemli işleri varmışmış. Peh! Hadi ordan.

Sherlock'a saydırarak yürümeye başladım. Bir yandan da sınıfa doğru yol almıştım. Tam köşeyi dönecekken birden karşıma çıkan kişiyle çarpıştık.

Ve dünyanın en klişe sahnesini yaşadık.

Evet şu kitapların düştüğü.

Sanki evren beni sınıyordu.

Sakin olmaya çalışarak kafamı kaldırdım ve gördüğüm kişiyle birlikte olduğum yere çivilendim.

Mycroft Holmes bana garip bir bakış atarak yere düşürdüğü kitapları tek tek topladı.

Ben de o arada sadece ona bakıyordum. Ne yapacağımı şaşırmıştım yani ne var? Öyle birden karşısına çıkılır mı insanın?

Kitapların hepsini topladıktan sonra tekrar o bakışlarını bana gönderdi ve yanımdan geçip gitti.


I'm Texting You Because I Love You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin