Este 8 ora fele elmentün egy közeli étterembe Dorothyékkal.
Egy kissebb étterem volt ,de viszont nagyon szép , a teraszon foglaltunk helyet ,a friss levegőn.
Hamar jött is egy pincér ,majd remdeltünk .
Tacot rendeltünk mind a négyen.
10 perc elteltével már hozták is ,az ételt egy egy tányéron.
- Nagyon Jól néz ki - méregette Dorothy.
- Én eszt nem birom mind megenni - néztem a többiekre.
- Akkor nem eszed meg - harapott bele Adam az ővébe.
Hozzáfogtunk enni ,nagyon finom volt. Közben tervezgetük hogy miket fogunk megnézni .
Kettőt ettem meg az ételből ,többet nem birtam .
A limonadomért nyultam ,és belekortyoltam, egy kicst tul édes volt ,de azért iható.
Miután a többiek is befejezték a vacsit ,elindultunk vissza a szállodába ,sétálva haladtunk .
Én észrevetrem egy bizsu üzletet ,és kikönyörögtem hogy menjünk be.
Vettem két szép fülbevalót és egy barátság karkötőt együtt ,Dorothyval.
Haza érve a szálodában , néztünk egy filmet ,majd lepihentünk.
Reggel 9 óra fele ébredtem , Adam még aludt.
Bementem a fürdőbe ,letusoltam , magamra tekertem egy törölkőzőt, majd megfésülködtem . Kilépve a fürdöből a böröndhőz mentem és kikerestem belöle egy füdőruhát ,és egyet amit rá vettem.
A kendőt ledobva magamról ,belebujtam a fürdőruhába.-De jól nézel ki benne - szólalt meg Adam a rekettes hangjával.
- Jesszus ,de megilyettem - fordultam vele sszembe.- Az elöbb még mélyen aludtál .
- Az az elöbb volt- mondta majd beleturt ,a kocos hajába.( Annyira cuki koccos hajjal , Awwww😍!)
Felvettem magamra a ruhátOda mentem Adamhez es megcsokoltam.
- Öltözz fel ,aztán menjünk reggelizni - inteete az ajto felé.
- Oke, öltözök- állt fel és bement a fürdőbe.
Mig ő készülödött ,kiültem az erkélyre és csináltam pár képet .
És csodáltam a kilátást.
- Kész vagyok - ölelt át hátulról , és puszit nyomot a nyakamra .
- Gyors voltál - fordultam vele szembe , és beleturtam a vizes hajába.
- Mindig az vagyok- kacsintott.Egymás kezét fogva , indultunk le reggelizni .( A szálloda foglalásában van a reggeli).
Lementünk a szálloda éttermébe ,majd üres asztalt kerestünk .
Észrevettem egy kezet a magasban ,és odakaptam a fejem.
- Gyere ,ott vannak Noahék- huztam magam után Adamet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Beléd szerettem!❤️
RomansaA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️