•5 dalis•

71 4 0
                                    

Rytas. Atsikėliau žvali. Išlipau iš lovos. Pasiėmiau švarius rūbus. Palindau po dušu.
Apsirengiau švariais rūbais.

Įeinu į mokyklos ir staiga pamatau kaip mano vaikinas bučiuoja kita mergina

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Įeinu į mokyklos ir staiga pamatau kaip mano vaikinas bučiuoja kita mergina.

Įeinu į mokyklos ir staiga pamatau kaip mano vaikinas bučiuoja kita mergina

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Prieinu prie jo ir iš visos jėgos trenkiu jam per veida.
-Jungkook!!! Ka tu darai !?!?!
-Ka noriu ta ir darau, tu man nesvarbi, su tavim permiegojau dėl smagumo, atsipeikėk viena karta, tu man eilinė šiukšlė.
Likau be žado kai jis taip man pasakė, Lisa viska pamatė ir išbėgau į lauka.
Ir tada nuo to laiko aš su Jungkook išsiskyriau💔.
-Y/n ka aš tau sakiau apie Jungkook, jis yra mergišius.
-Lisa, būk gera prašau nebekalbėk apie Jungkook.
-Ka manai Lisa, gal šiandien su merginom surengiam pižamu vakarėlį ?
-Skamba puikiai.
Atėjo vakaras ir merginos pas mane atvažiavo. Pasisveikinau su jomis.
-Jisoo: Gal kokį filma įsijungiam ?
-Jennie: Gal siaubo arba komedija ?
-Lisa: Aš sutinku.
-Y/n: Galim įsijungt siaubo ?
Visos merginos sutinka.
Kol dar rodo pačia pradžia nueinu į savo kambarį persirengti.

Kol dar rodo pačia pradžia nueinu į savo kambarį persirengti

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Na va persirengiau. Pradėjau su merginom žiūrėt siaubo filma. Pasakiau jom, kad tarp manęs ir Jungkook viskas baigta.
-Lisa: Mažiau galvok apie jį, apsižvalgyk kiek vaikinu aplinkui. Susirasi kita, kuris tave mylės, o ne kaip Jungkook, kad skaudintu tave.
-Jennie: Geriau imk ir išgerk, nėra vaikino nėra problemu.
Jisoo: Taigi pati matei, ka tau Jimin darė per matematikos pamoka.
-Y/n: Jisoo, bet jis turi pana, o su kitom panelėm taip elgias. Nebent jis man jaučia simpatija.
-Jisoo: Tai kame esmė. Kuo greičiau Jimin išsiskirs su savo panele ir tada galėsit draugaut.
Baigusios žiūrėti nuėjome pažaisti pagalviu mūšį į mano kambarį. Visos miegosim vienam kambarį.
Su merginom prisigėrėm ir pradėjom blūdyt po kambarį. Netyčia surinkau Jimin tel nr ir jam paskambinau.
-Labas Jimin, aš tave įsimylėjus labai.
-Jimin: Pala ka ? Tu rimtai !?!
-Y/n: Joo, klausyk aš nejuokauju atvaryk pas mane.
-Jimin: Tu išgėrusi ?
-Y/n: Taip, nors ne... Tai tu atvarai ar sėdi su ta pana ? Palik tavo savo pana, aš būsiu geresnė už ja.
Pagaliau Jimin su draugu atvažiavo. Y/n išgirdo kaip kažkas skambina į duris ir svirduliuodama nuėjo atidaryti duru.
-Jimin: Labas Y/n, o tu prisigėrusi.
-Y/n: Labas, gal jūs su draugu norėtumėt pažaist tiesa arba drasa ?
Jimin su draugu neprieštarauja ir sutinka. Tryse grįžta į Y/n kambarį. Jos draugės pasižiūri į Jimin draugelį ir tryse sužnabžda:
-Kas jis ?
Y/n tyliai jom atsako:
-Čia Eun Woo.
Visos merginos be žado. Čia gi ASTRO grupės narys.
Visos Y/n draugės sušunka:
-Lisa, Jennie, Jisoo sušunka: sėskis prie mūsu!!!
Jie visi atsisėda.
-Gerai kas pradės ?
-Eun Woo!!! Sušunka Jennie, ka renkiesi
-Tiesa
-Kas tau iš visu esančiu merginu gražiausia ?
-Ahem. Na aš nežinau jos vardo, bet ji ( jis parodo į Jisoo ) jos žandai paraudonuoja.
-Gerai, kas kitas ? Paklausiu aš.
-Y/n Tu!!!
-Gerai, aš renkuosi tiesa
-Ar čia yra žmogus su kuriuo turėjai erotiniu fantaziju, jei taip kas jis ? Aš esu sapnavusi kaip permiegojau su Jimin... Tikriausiai tai skaitosi.
-Taip, Jimin.
Jis visas sustingo.
-Uuuuuu, gerai Jisoo ka renkiesi ?
-Drasa
-Pabučiuok viena mergina. Ji išsirenka Lisa ir ja pabučiuoja
-Lisa, ka renkiesi ?
-Drasa
-Nusirenk iki liemenuko
Abu vaikinai pradeda juoktis, o ji tai padaro. Ačiū dievui ji su sportiniu.
-Jimin, ka renkiesi ?
-Drasa
-Pabučiuok karštai Y/n į lūpas. Jis priartėja ir mane pabučiuoja. Mūsu lūpos juda vienu ritmu, aš miegaujuosi akimirka.
Visi baigėmė žaisti tiesa ir drasa, visos mano draugės nuėjo į kambarius kuriuose jos miegos, Jimin draugelis Eun Woo irgi nuėjo miegot. Draugai užmigo. Kai aš su Jimin vienoj lovoj gulėjom, aš tada buvau jau užmigus, jis mane apkabino per liemenį. Tada ji į jį atsisuko ir pamačiau, kad jis nemiega.
-Nesupratau ? Ka čia išdarinėji ?
-Atleisk, man patinka apkabinti mielus žmones. Ir jis staiga mane pabučiavo.
-Nu tai ar patiko bučinys ? Žinau, kad gerai bučiuojuosi.
Y/n mintyse: taip jis neklysta jis bučiuojasi gerai, bet argi aš nebūčiau aš jeigu nepasakyčiau kažko pikto.
-Y/n: Galėtum geriau...
-Jimin: Oh, tikrai... Tai gal nori sužinoti ar aš geras lovoje ?
Jimin man numovė naktinukus, ir gulėjau prieš jį su lemenuku.
Nusegė nuo manes lemenuka.
Jimin pagalvojo mintyse: O jinai tikrai karšta. Nereikėjo man su Nahyun susipažinti.
Ir jis pradėjo bučiuoti mano kūna. Pajutau kaip jis staiga pradėjo valdyti liežuvį ir pajutau kaip jis pasiekė mano vietelę bebučiuodamas, numovė mano kelnaites. Jis greit nusimovė džinsus su bokseriais, ir įėjo į mane.
Pagalvojau mintyse: o jis tikrai geras lovoje. Jo dailiai ištreniruotas kūnas.

Kaip manot, ar 6 dalį Y/n pradės su Jimin draugaut po išsiskyrimo su Jungkook.
Vote ir comment
💜💜💜

Populiari vidurinės mokyklos merginaOnde histórias criam vida. Descubra agora