Capitolul 1

27 7 1
                                    

Buna! Numele meu Kim, iar prenumele meu Jennie. Ucisa 10 decembrie 2009. Povestea mea incepe ca oricare poveste. Cand eram un copil imi placea tare sa ma joc. Pana cand am vazut un pinguin inchis. Se simtea singur. Ma intrista.
Tata: Jennie....la masa!
Vocea lui tata imi aducea dorul pe care nu il auzeam zi de zi in cer.

Totul era perfect pana cand fratele meu era sa moara.
Eunki: Jennie! Jihoon s-a inecat cu o creanga in gat. Cred ca nu mai respsira.
L-am luat pe fratele meu in brate si am fugit pana la masina. I-am strigat pe ai mei dar am realizat ca nu erau acasa. Asa ca am luat masina tatalui meu si am condus pana la spital.

16 ianuarie 2009
De ziua mea am primit un aparat dr fotigrafiat. Pe 16 ianuarie era ziua mea dar nu mi-am dat seama ca voi trai doar 16 ani. Se pare ca data nasterii mele aducea ghinion si tristete in familia mea. Eram urmarita de cineva in fiecare zi. Spre scoala, spre casa, la mall, peste tot unde mergeam.
Am intalnit un baiat cu doi ani mai mare decat mine. Il chema Min Yoongi. Era chipes, era in forma, pe scurt avea calitatile mele preferate pentru un tip. Il iubeam, dar imi era frica sa-i spun cea ce simte. Canta atat de minunat la pian. Te ducea cu gandul la Rai.
Eunki: Uite-l pe tipul ala!
Eu: Nu te holba la el. Oh my God! Vine spre noi. Fugi!
Yoongi: Mi-am dat seama ca nu esti fata invitata la petrecerea de maine seara. Vii?
Eu:Da! Dar mai este Rika.
Yoongi: E o ciudata! De ce trebuie sa vina?

Rika, e fica omului care detine groapa de gunoi. Multa lume din oras vine la aceasta groapa sa isi arunce lucrurile nefolositoare. Scoala o considera ciudata, dar eu o consideram ca pe o persoana interesanta.

Bun! Sper sa va placa capitolul 1! ☻☻☻😍😍

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 05, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Numele meu Kim, iar prenumele JennieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum