2.BÖLÜM:PERELİNLİ ADAM

89 27 6
                                    

  and_baharyagmuru1 adlı kişiye ithaf edildi.

Medyadaki müzikle dinleyin.

Herkese merhabalar yeni bölüm sonunda geldi.
Bu bölümü yazana kadar canım çıktı.  Umarım bu çabamın karşılığını alırım.  Unutmadan yb ü okuduğunuz zaman.  Tırnak içine aldığım kısımlar konuşma kısımları söylim unutmayın. Dikkat edin.  İyi okumalar.:))

.............................................................
           KÜÇÜK BİR  HATIRLATMA

Hemen abimi bulmaya çalıştım. Abimi birtürlü kalabalığın arasında bulamıyordum....

Arkamdan omuzuma baskı yapan ele ,irkilerek arkama döndüğümde ,o elin  sahibinin efe olduğunu fark ettim.  "Abim nerdeydi peki? Efenin yanında olması gerekirdi? Efe'ye endişe dolu bakışlarımı yönelterek "abim nerde senin yanındaydı en son,ve burda neler oluyor? Dışarıdaki  bu iğrenç garip yaratıklarda neyin nesi böyle?"Dedim. Efe iki eliyle kolarımı tutup,başını yaratıkların olduğu yöne çevirerek konuşmaya başladı.  "Abinde seni arıyordu?endişelenmene gerek yok hera seni bulutun yanına götürücem."deyip başını bana çevirdi. " ve bu yaratıklara gelicek olursak, hiçbir fikrim yok, bu yaratıkların neden bu halde olduklarını  ama şunu  biliyorum ki,eğer biz burdan  biran önce kurtulamasak, bu yaratıklar tarafından ölüceğimiz kesin" Dedi.ve  kolumu çekiştirerek. Kalabalığın arasından abimin olduğu yere götürdü. Abimi gördüğüm gibi , hemen abime sarıldım." Seni göremedim diye çok endişelendim. Dedim. Abimde kolarını benim belime yerleştirerek. Sıkıca sarıldı." Bende öyle " dedi. Abimile sarılmamız kısa sürdü.   Okul servisinin etrafında dolmuşlardı. Servisin  camlarına   sert bir şekilde vurmaya başlamışlardı. Arabada herkes bağrıp çağrışıyordu. Sürücü koltuğundaki adam hocayla  birlikte herkesi susturmaya çalıştılar.

Hoca~herkes sesiz olusun lütfen.  Çocuklar beni dinleyin çocuklar sakin olun lütfen
Hocayı hiçkimse dinlemiyordu. Hocada tek çareyi bağırmakla buldu.
ÇOCUKLARRRR YETER SESİZ OLUUN DEDİM SİZE SAKİN OLUN  BURDA HEPİMİZİN CAN GÜVENLİĞİ TEHLİKEDE BENİ DİNLERMİSİNİZ LÜTFEN !!!
Hocanın bağırmasıyla herkes susmuştu.  Etrafta sadece bu yarattıkların çıkardığı ses vardı. Cama vurdukları her yumruk camın kırılmasına sebep oluyordu. Ve galiba sonunda istediklerini almışlardı.
Tam arkamızdaki camın kırılma sesi geldiğinde, herkes o taraftan kaçmaya başlamıştı camı kıran zombiler pencereden girmeye çalışıyorlardı .
Hoca hemen arabanın içinde duran haydar sopasını almış pencereye doğru ilerlemişti.  Zombi pencerenin içinden içeriye girmeyi başarmıştı. Hoca ilk önce korkarak bizi arkasına aldı. Zombi o anda üstümüze gelmeye  başlamıştı kırık camdan diğer kalan zombilerde girmeye başlamıştı.  Bizim üstümüze doğru gelmeye çalışan zombiyi hoca elinde ki haydar sopasıyla Zombiye vurmaya çalıştı. Zombinin üstüne atılıp sopayla omuzuna vurdu . Zombi tökezleyerek yere düştü. Yerden kalkmasına ramak kala hoca sopayla bu sefer kafasının üstüne sert bir darbe indirdi.
Bu zombiyi hal ettmişti. Ama içeriye giren dört zombiyi nasıl hal edcekti.   Arabanın içi yine çığlık sesleri yükselmeye başlamıştı.  Hoca diğer zombilerle uğraşırken ,  arabada öğrencilerin bazılarıda zombilerle çatışıyordu. Abim ve toprak o çatışan öğrencilerin arasındaydı. Efeyle ben arkada durup olanları seyretmeyi bırakıp  zombilerle çatışan öğrencilerin arasına daldık. Birkaç öğrenci servisten kaçmak için arabanın kapısını açmışlardı. Malesef kaçamadan yem olmuşlardı.  Açık kapıdan diğer zombilerde içeri giriyorlardı. Bir tanesi benim olduğum yere doğru geliyordu. Ne yapmam lazımdı.  Nasıl başa çıkıcaktım.  Yapabilirdim evet yapabilirim sonuçta 2 sene boyunca dövüş eğitimi almıştım.  Orda öğrendiklrimi burda kulanıcaktım. Vücudum esnek bir yapıya sahip olduğu için ayağımı rahatça açabiliyordum. Bana saldıran zombiyi ayağımı açıp boyun kısmına sert bir darbe indirdim.  Malesef bu indirdiğim  darbe  pek işe yaramamıştı. Üstüme gelmeye başlamıştı. Ben geri geri yürüyordum. Kıpırdayamaz hale gelmiştim. Galiba buraya kadardı. Herşey bitti. Ölücektim. Son kez abime baktım abim zombilerle çatışmakla meşguldü. Abim benden daha yetenekliydi dövüş eğitiminde. onun dövüş eğitim ilgisi sayesinde bende kursa katılmıştım. Çok iyi olmasada dövüş yeteneğim iyiydi. Ama şimdi hiçbir şekilde dövüşemiyordum. Zombi tam yanımdaydı yüzü bakılmayacak şekilde iğrençti. Üstüme atılıp beni yere serdi. Kurtulmaya çalışıyordum. Ama nafile beni ısırmak için tam eğiliyordu ki arkadan birisinin ona saldırmasıyla benim üstümden havaya kalktı . Bi dakka o nasıl havaya kalktı bu olamaz zombiyi havada tutan şahısa baktığımda bu topraktı elini havada tutmuş zombiyi uzaktan havaya kaldırmıştı. Özel güçlerimi vardı ki, ama bu gerçek olmaz demi,hayır galiba bu gerçek toprağın özel güçleri vardı.toprak zombiyi boğarak öldürüp elini aşağı indirdi.zombide yere düşmüştü . Toprak koşarak yanıma geldi. Elimi tutu ve birden başka yere gelmiştik. Bu olmaz otobüsten uzaklaşmıştık. Ama nasıl bu nasıl olabilirdi ki. Aklımı mı kaçırmıştım bilmiyorum ama toprakla konuşmalıydım.
Hera~s-sen bunu nasıl yaptın. Buraya n-nasıl geldik.
Dedim toprak hemen elimi bırakıp.
Toprak~bak hera şimdi o aklındaki sorularının hepsini cevaplicam. Ama şimdi değil arabada ki kişileri kurtarmam lazım.  Sen hemen burdan uzaklaş ileride seni bekleyen bir adam var.  O seni güvenli bir yere götürücek şimdi lütfen koş burdan uzaklaş hadi hera
Hera~ abim ve efe orda onları bırakıp gidemem.
Toprak~hera hadi ben ikisinide kurtarıcam sen hemen git burdan hadi hera diyip  kayboldu. Kafam karma karışıktı. Neler oluyordu böyle. Toprağın dediğini yapıp koşmaya başladım. Önüme ağaçlar çıkıyordu ve koşmakta zorlanıyordum. Heran bir ağaca çarpabilirdim. Dengemi koruyup açık bir alana girdim. Daha hızlı koşmaya başlamıştım taki birisine çarpmamla yere kapaklanana kadar.  Çarptığım kişi biran önüme çıkmıştı.  Bu yüzden ona çarptım. Çarptığım kişiye baktığımda üstünde siyah bir pelerin vardı. Yüzünü göremiyordum. Pelerinin kapşonuyla yüzünü örtmüştü. Sadece çene kısmı belli oluyordu. Uzun boyluydu.  1.80 boylarında duruyordu. Elini bana uzatıp kalkmama yardımcı olmaya çalıştı.onun elini asla tutmicaktım. Yerden destek alarak kalktım.   Sonra bu siyah pelerinli adama bağarak
Hera~ÖNÜME NEDEN BİRDEN ÇIKIYORSUN? KİMSİN SEN?
Siyah pelerinli adam kapşonunu çıkartıp bana döndüğünde şok olmuştum.
Hera~  s-sen,nasıl ama  bu olamaz

Xxx~hera benim!!
.......................................................

Bölüm sonu 

Sizce perelinli adam kimdi?
Düşüncelerinizi alim.:)

"Eğer bu hikayeyi wattpad harici bir platformda okuyorsan,kötü amaçlı  yazılım saldırısı riskinde olabilirsin.eğer bu hikayeyi orjinal halinde ve güvenli bir şekilde okumak istiyorsan lütfen,  wattpad'deki
@ Hacerygt4 "isimli profilimden oku. Teşekkür ederim.

Dünyanın Sonu: Ölümün Sesizliği (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin