Capitolul 1

29 2 0
                                    

-Ce nesabuit ! Dar la ce mă asteptam . Pare foarte bagacios .
Spun uitandu ma la tipul înfumurat care a luat o in fața.

Aici există un rând, spun în gand fara sa ma audă . Bineinteles sa nu ma audă pentru ca se vede ca cineva sa trezit cu fața la cearceaf . Bufnind in ras , fară sa mi dau seama ca ultima parte am gandit.o cu voce tare .

Ajung  într.un sfarșit la casa de marcat , plătesc si  ies din magazin cu gândul sa ma reîntorc acasă .

Zis si facut . Ajung acasa gasind.o pe Beatrice . Cocoțată pe o scară în camera ei , încercând sa picteze noua ei cameră.

Eu nu am facut ceva special înca cu camera mea . O voi face când inspirația mă va lovi din plin.

Da, aveam o noua cameră si eu si prietena mea . Dacă ai fi analizat problema acum 24 de ore . Eram foarte fericite de camerele noastre . Si foarte pline de viața .

Inainte cu 24 de ore :

O vad pe Beatrise . Cum manancă  ultima bucată de ciocolată râzand si bucurându.se ca a câstigat.o "corect"
Nu a fost deloc corect .  Ma șantajat  spunându.mi că ar trebui sa țin la dieta mea , iar cu momentul ezitări  mi.a furat.o din mână.

De dimineața ne am trezit cu gandul scrisori care ne spunea unde ne îndreptăm .... Ramânem unde am stat de cand ne știm sau plecăm , schimbându.ne viața la 360°.
Și moneda a fost aruncată si soarta s.a decis . 
Brusc urechile mele erau învăluite de un zgomot broaznic :
-Plecăăămm. Aud o Beatrise bucuroasă ca niciodată . La nici 5 secunde aud pașii micuței păsari cum vin spre mine rapid .
-Plecăăăm!!!! Anne Plecăăm !
-Ok , ok ... eu inca fiind in șocul provocat de glasul ei .
-Hai sa ne facem bagajele! Hai mai repede .
-Beatrise, nu ai uitat să respiri ? Fac eu o glumă
Ea fiind foarte captivată de ce avea sa facă.
-Să uit ce ...?
Eu bufnind in ras , ea realizănd dupa ce am spus . Făcând ca o suparăcioasă  ce e , îmi dă un branci .

Prezent:
-Ai terminat ? O întreb curioasă, să văd ce a dus.o  căpușorul ei sa facă .
-Nuuuu. Nu te apropia .
-Ok, sa ști ca am fost la magazin .
Și am luat niște ciocolată .Strig din bucatăria care era la cateva camere distanță.
Cum a auzit, S.a si teleportat langă mine .
-Si ce  vom face in ultimul an de liceu? Îndrebându.mă  in timp  ce lua ciocolata din ambalaj .
-Nu stiu,spun ironica stiind că ea are deja un plan bine făcut . Ce ne cuprinde pe amândouă.
-Si cum merge pictatul peretelui? Intreb înhățand bucata de ciocolată pe care o avea in mână .
-Destul de bine . O voi termina curând . Spune , mai ia o bucațică și fuge apasat către camera ei .
Da ne.am mutat în alt oraș, la alt liceu . Bineînteles, pentru a avea mai multe șanse la facultățile pe care ni le dorim .

După câteva zile:

Uită.ne aici cu o zi înainte de începerea Liceului . Beatrise era foarte entuziasmată  de ce.a ce avea sa se intample mâine . Eu eram lafel de emoționată , pentru ca stând langa o persoană ca Beatrise , îi preei repede sentimentele.
Aveam orarul , si tot ce ne trebuia pentru mâine . Mai ramânea doar un hop de trecut . Trezitul devreme .

Dimineața:

Aud  soneria cum sună . Mă ridic după 5 minute , foarte somnoroasă .
-Beaaa. Trezește te intarziăm. Țip eu mințind cu nerusinare . Ca sa o trezesc imediat pe somnoroasa care cu o seara înainte nu putea sa adoarmă de emoție. Și care ma torturat si pe mine si pe somnul meu.
Boom. Aud dintr.o dată . Cred ca aia a fost Bea căcând din pat.
Asa se trezeste , se aseză pe marginea patului si dacă cunva adormea la loc, cadea jos . Norocul nostru ca nu avem vecini sub noi . Chiar ar trebui sa discut cu ea despre asta , mă gândesc amuzată de situație.


Bună . Asta este prima mea carte . Sper ca va place ideea primului capitol. Scuzați greșelile.....❤❤❤


Mr. Williams Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum