63.

1.8K 55 0
                                    

  Az autoban ülve mentünk a szállódához fele, amikor megcsörrent a telóm.
- Szia Dorothy- köszöntem fülig érő mosollyal.
- Szia ,merre vagytok?- kérdezte.
- Most megyünk  a szállodába,ti ? - Nem rég keltünk fel ! Gondultunk megyünk enni,jöttök ti is?- kérdezte.
- Várj megkérdem Adamat - toltam el a telót a fülemtől, es Adamra pillantottam- megyünk enni velük ?
- Mehetünk - mondta az utat figyelve.
- Igen ,megyünk - szóltam ujra bele a telefonba.
- Akkor majd tali ,a szállodában- tette le a telefont.
   5 perc elteltével meg is érkeztünk a szállodába. Majd a liftbe lépve , felmentünk a harmadikra.
  Bekopogtunk Dorothyékhoz.
- Nyitva- hallottam Noah hangját.
   - Sziasztok- léptünk be a szobájukba.
- Na helló- jött ki Dorothy a fürdőből, és megállt elöttem.- Mi ez a nagy boldogság ,fülig ér a szád?
   - Ez - lobáltam meg akezem amelyiken a gyűrű volt.
- Ez komoly ? Gratulálok !!!!! - visitozta majd megölelt .
- Köszi- viszonoztam az ölelését.
   A fiuk csak néztek minket , és mosolyogtak. Noahán nem látszott a meglepötség.
- Noah te tuttad ,igaz?- néztem rá kérdőn.
- Lehet- huzta meg a vállát majd odajött és megölelt.- Gratulálok!
   - Na akkor menjünk enni , és beszámólót kérek - nézett rám Dorothy szúrós pillantással.
   Elindultunk egy közeli étterembe, a fiuk  mentek elől ,mi lányok hátra maradtunk.
   Dorothy tudni akart mindent lépésről lépésre.  Ezért hozzáfogtam az elejétől végig elmesélni.
- Awww ez olyan romantikus ,meg cuki- gondolta végig a dolgokat.
   - Ne is mond , még mindig nem tudom elhinni - nézegettem a kezemen lévő gyűrűt.
- És  a gyűrű is milyen szép - nézegette.
    Odaérve az étterembe  leültünk enni. Majd hivott anya .
- Szia - álltam fel az asztaltól és egy kicsit arébb mentem.
- Szia drágám , merre vagytok ?- kérdezte anya.
- Most éppen eljöttünk enni, ti hol jártok?- érdeklödtem nekidölve a korlátnak.
-   Most megyünk a szálloda fele , a parton voltunk - mesélte.
- Ha gondoljátok gyertek ide enni,és innen megyünk várost nézni - ajánlottam fel .
- Rendben , akkor ott
találkozunk - nyomta ki a telefont.
  Elküldtem az éttermet hogy hová jöjjenek ,majd visszamentem  a többiekhez.
- Ugye nem baj ha jönnek anyuék is ?- ültem le az asztalhoz.
- Nem ,mert lenne baj - kerdezték.

       Adam is szereti a szüleimet és Dorothyék is  ,a szüleim olyanok hogy hiaba nem velünk egyidősek ,de azért tudnak olyan hangulatba lenni mint mi. Jól el lehet velük beszélgetni ,meg minden.

  
   

Beléd szerettem!❤️ Where stories live. Discover now