Szervusz Bakugo -köszönt Recovery Girl- Midorya miatt jöttél? -kérdezte a nyanya.
-Jó napot. -köszöntem illedelmesen- Igen! Ugye jól van? -kérdeztem aggódva.
-Persze, hogy jól van. Épp pihen. Bemehetsz hozzá ha akarsz -mutatott Mido ágya felé. Nekem se kellett 2x mondani, már indultam is szerelememhez. Amikor oda értem az az ágyhoz, leültem a fekvőhely melletti székre, majd megfogtam a kezét.
-Olyan békés és ártatlannak latszik így -gondolta a szőke miközben az alvó zöld hajú fiút nézte.
-Kicsit lefárasztott az erősítő. Lehet követnem kéne Deku példáját és egy kicsit le kéne dőlnöm -monda a szőke úgy hogy senki ne hallja meg. Amint ezt kimondta fejét az ágyra döntötte, majd pár pillanat múlva el is aludt.Uraraka szemszög:
Nagyon meg ijedtem...ami Deku-kunnal történt... most nem igazán lennék Todoroki-kun helyében. Oh... most jut eszembe. Nekem is lőttek..Bakugo-kun majd beszélni akar velem valamiről. Vajon mi volt a problémája? Majd később megkérdezem. Most elmegyek es meglátogatom Deku-kunt. Amikor odaértem a gyengélkedő ajtajához meg álltam, majd bekopogtam és halkan benyitottam.
Bakugo szemszög:
Miután elaludtam hallottam, hogy pár perc múlva nyílik az ajtó, amin az a fura lány lép be.
-Mit akarsz? -kérdeztem ridegen.
-Deku-kunt jöttem meglátogatni. Nagyon aggódok érte. -mondta magabiztosan- Amúgy...miről akartál beszelni? -tette fel ijedten a kérdést.
-Kicsit feltűnően nyomulsz Dekura. Az a 2 lépés távolság igazán megmaradhatna -mondtam semleges arccal.
-Sa..sajnálom. Csak hát tudod.. -közbe vágtam.
-Szereteted.., igaz -kérdeztem komoly arccal. Erre csak lesütötte a szemét majd újra rám nézett.
-Sa..sajnálom..de nem tudok ellene mit tenni -amint ezt kimondta kifutott a teremből.
-Mgh.. -hallottam meg Mido morgós hangját. Ezt követően kinyitotta, majd rám emelte gyönyörű zöld szemeit.
-Mi..történt? -kérdezte miközben felült az ágyon.
-Todoroki kicsit hmm..hogy is mondjam szép szavakkal...Kivsit megpörzsölt -erre csak kikerekedtek a szemei.
-Midorya... végre felébredtél? Hogy érzed magad? -jött oda hozzánk Recovery Girl.
-Köszönöm jó -mondta a zöldike.
-Ha úgy érzed, el is mehetsz. De még ne erőltesd túl magad -tette fel figyelmeztetően a mutató ujját.
-Renben -majd felállt az agyról és odajött mellém- köszönöm szépen -mondta, majd egy kicsit meghajolt megadva a tiszteletet.
-Szívesen -mondta egy mosoly kíséretében.
-Viszont látásra -mondtuk egyszerre, majd kézen fogva kiléptünk a gyengélkedőből.
-Jobban vagy? -kérdeztem aggódva.Midorya szemszög:
Nem igazán emlékszem sok mindenre.
Mikor Katchan mondta, hogy Todoriki haszbálta ellenem a lángjait, elkerekedett szemekkel néztem szerelmemre. Recovery Girl azt mondta, hogy elmehetek, de ne erőltessem túl magam, majd Bakugoval kézen fogva léptünk ki a helyiségből és csendben sétáltunk az osztály elé, amíg Katchan meg nem szólalt.
-Jobban vagy? -tekintete és hangja aggódást tükrözött. Megálltam, majd az említett felé fordultam.
-Most hogy itt vagy, már sokkal jobban -mondtam, majd megcsókoltam, amit ő egyből viszonzott is. Miután szétváltunk Bakugo arcán a meg könnyebültség jelei látszottak.
-Gyere, menyünk vissza az osztályba -én erre bólintottam, majd visszamentünk a terembe. Amikor beléptünk, minden szem ránk szegeződött.
-Modorya-kun, jobban vagy? Nagyon aggódtunk -jött oda hozzánk Ida-kun
-Igen, jól vagyok. És sajnálom, hogy aggódnotok kellett.
-Te soha nem unatkozol. Igaz Midorya? -jött od hozzánk Denki is.
-Hát nem -vakargattam a tarkóm
-Legalább a te életed tele van lendülettel -mondta Bakugo.
-Hát az biztos -hajtottam le a fejem.
-Oi! Ne aggódj, soha többé nem fog megtörténni -súgta a fülembe .
-Remélem -amint ezt kimondtam, már be is csöngettek. Kis idő múlva Aizawa-sensei is bejött, majd elkedzte az órát...........
Az óra viszonylag gyorsan telt. Nem történt semmi. Miután kicsöngettek, látam, hogy Bakugo elindul felém
-Jól vagy? -kérdezte miközben magához ölel, amit viszonoztam.
-Igen. Mindjárt jövök csak ki megyek a mosdóba -Bakugo csak bólintott.Én el indultam az említett helyiség irányába.
Amikor be értem a mosdóba, hogy megmossam az arcom, valakit megláttam a tükörben.
-Midorya...biztos jól vagy?Sziasztok! Tudom undorítóan sok a kihagyás...de szerintem minDenki tisztában van a mostani helyzettel. Ez az otthon tanulás nem épp a legkönnyebb, de próbálok az írásra is szakítani időt.
Ma raktam ki a ,,Szerelem mámorában" című könyvemhez is egy részt. Akinek van kedve nézzen rá
Nos Jó szórakozást a 17.részhez
Vajon ki van a tükörben? Kövi rész!Sziasztok!❤
ESTÁS LEYENDO
🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)
FantasíaSziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megment...