•0.4•

429 51 132
                                    

"Aura" Sesimi duyduğum gibi kafamı çevirdim.

"Kiraz?" Sinirli gözüküyordu "Gel konuşacağız iki dakika."  Bu kızın benle alıp veremediği ne vardı beni gömmekten başka bir şey yapmıyor. Artık canıma tak etmişti.

"Kiraz istersen emir kipiyle konuşmayalım." Güldü bütün sınıf şu an resmen bizi dinliyordu. "Sana mı sorcam Oruspu." Dedi ve başımdan aşağı elindeki sıcak çikolatayı döktü. Resmen yanıyordum. Herkes kavga olduğunu duydu. 12lerde sınıfa toplaşmaya başlamıştı. Hatta birkaç kişi telefonla videomuzu çekiyordu.

"Sözlerine dikkat et istersen." Yine gülmeye başladı valla saçını başını yollarım ben bunun. Şu an için elimdeki kozu bu kadar saçma neden için kullanmayacağım. " Etmessem nolur Fahişe?" Sol elimi acayip derece sıkıyordum tırnaklarım avcumun içine giriyordu. "Dikkat et yoksa o sözler bir yerine girmessin." Sınıf "OOO"lamaya başladı klasik kavga başlangıcı ama hazırdım.

"Birilerine girmeye alışkınsın galiba." Sınıf "ooo"lasa bile sönük bir sözdü bu. "Sen de galiba birilerin sana sokmasına alışkınsın." Sınıf bu sefer kafayı yemişti. Herkes çılgınca bağırıyordu. "Lan bana bak oruspu beni o sönük laflarınla ezebileceğini mi sanıyorsun." Yavaş yavaş üstüme geliyordu.

Bu kavgada onun hatalı çıkmasını istiyordum. Birden karnımda ufacık bir acı hissettim. "Bu muydu yani? Kılıma bile zarar veremiyorsun. Galiba bana zarar verbilmen için yatakta olmamız lazımdı değil mi Kirazcım?" Sınıf iyice çıldırdı.

Nisa'nın bağrışını duydum ama Kiraz kenardaki sandalyeyi alıp bana doğru fırlattı. Sonrası bende yok.

(Nisa'nın Anlatımıyla)
Kiraz'ın yanındaki sandalyeyi aldığını gördüm ve hemen Aura'ya seslendim fakat çok geçti sandalye kafasına çok hızlı çarpmıştı ve Aura yere düşmüştü.

Kiraz yetmezmiş gibi Aura'ya birkaç yumruk atmaya hazırlanıyordu. Yumruğunu atarken biri yumruğunu havada yakaladı. Burak Demir.

" SEN NE YAPTĞINI SANIYORSUN YA. BU KADAR MI DÜŞTÜN LAN BAYGIN KIZA VURMAK BİR KIZI BAYILITMAK!" Kiraz'da Burak'a bağırmaya başladı.

Ben ise o sırada Aura'nın yanına koştum benle beraber birkaç kişi daha koştu. Burak Kiraz'a bağırmaya başladı "YETER BIKTIM SENDEN CİDDEN BIKTIM SENİ SEVİYOR GİBİ YAPMAKTAN BIKTIM. BİTTİ BİR DAHA BENLE KONUŞMA." Sonra Kiraz'ı ittirip benim yanıma koştu. Sınıfta büyük bir kargaşa vardı.

"N'OLUYOR BURDA!" Nöbetçi Öğretmen sınıfa dalmıştı. Oha be 10 dakkadır nerdeydin sen. Kesin kimyacıyla flörtleşiyordu öğh.

Burak , Auranın başımı kucağına koydu ve kolonya istedi. Kolonyayı Aura'yı ayıltamadı. Mete hemen Aura'yı kucağına aldı ve okulun revirine götürdü. Peşinden gittim.

(Aura'nın Anlatamıyla)
Hayal gibi olsada birkaç şey aklımdaydı. Yavaşça gözlerimi araladım. Mete beni görür görmez sarıldı. "Uyandın meraktan şu kenarda mezarımı kazmaya başlamıştım." Kenardan hemen Nisa atıldı. "Hadi lan ordan kaç saatir kenarda revirle çekirdekli gıybet yapıyordun."

Mete , Nisa'ya kaş göz yapıyordu. "Kesinlikle iftira." Revir ordan bize seslendi. "Auracığım uyandığına çok sevindik. Sınıfını ve okul numaranı söyler misin ki seni artık burdan çıkaralım temiz hava al." Hemen okul numaramı ve sınıfımı söyledim. Revir serumum bitmediği için kendimle beraber götürmem gerektiğini söyledi ama istersem kalabileceğimide söylemişti. " Sağ olun ama ben sınıfıma çıkayım biraz ders dinliyim arkadaşlarımı göreyim."

Revir gülümsedi. "Peki kızım geçmiş olsun. Kafanı herhangi bir yere çarpmamaya dikkat et. Kafan sandalyeye çarpıp sonra yere düştüğün için biraz hasar görmüş." Revire gülümseyip Nisa ve Mete ile oradan çıktık.

Sevsen Ne Olur? [T A M A M L A N D I]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin