𝟭𝟮

382 5 12
                                    

Noor

Vandaag ga ik naar het Rijksmuseum. Ik heb gisteravond een nieuw meisje ontmoet in de stad: Charelle. Ze is echt heel aardig! Ze zat alleen op het terras en vroeg of ik een foto van haar wilde maken. Toen ben ik bij haar gaan zitten en hebben we gezellig gekletst. Vandaag hebben we afgesproken om gezellig naar het Rijksmuseum te gaan, hoe leuk!
Ik ga met de tram, we hebben op het Museumplein afgesproken samen.

"Hey girl!" hoor ik achter mij en draai me om. Daar is Charelle. "Hey, wat ben je mooi!" zeg ik en geef haar een knuffel. "Dankje, wil je een foto maken?" vraagt ze. "Ja, tuurlijk!" zeg ik en maak een foto van haar.

"Alvast sorry, maar ik maak altijd heel veel foto's

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Alvast sorry, maar ik maak altijd heel veel foto's." zegt Charelle. "Ach, het is je werk. En daar help ik je graag bij!" zeg ik tegen haar en we lopen richting het Rijksmuseum.

"Hoelang ben je eigenlijk al in Amsterdam?" vraagt Charelle. "Ongeveer twee weken nu." zeg ik. "En, bevalt het stadsleven je hier?" zegt ze. Ik knik. "Ja, heel leuk! Ook om nieuwe mensen te leren kennen. Zoals jou nu." lach ik. "Ahw, dat vind ik ook zo leuk aan Amsterdam, de mensen!" zegt Charelle.
"Noor, wil je weer een foto van me maken? Ik zal dadelijk ook wel wat van jou maken! Want jij bent ook aardig fotogeniek hoor!" zegt Charelle. Ik glimlach. "Ja, is goed!" zeg ik.

 "Ja, is goed!" zeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wauwie, Noor! Hoe mooi!" zegt Charelle en laat me de foto zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wauwie, Noor! Hoe mooi!" zegt Charelle en laat me de foto zien. "Oké, ja die is wel echt leuk." zeg ik blij.

"Woon je eigenlijk in de buurt?" vraagt Charelle. "Ik woon op de Zuidas." zeg ik. Charelle knikt. We staan beiden op de tram te wachten. "Wil je anders mee naar mijn huis?" vraag ik en Charelle kijkt me vrolijk aan, "Ja, gezellig!" "Oké, dan moeten we dadelijk in tram 23." zeg ik. "Heb je geen rijbewijs?" vraagt Charelle. "Jawel, maar ik ben pas twee weken in Amsterdam en om dan al de weg te vinden met de auto vind ik nog best eng." zeg ik. "Dat kan ik me goed voorstellen! Ik neem meestal een taxi." zegt Charelle.
De tram komt eraan, we stappen in en praten verder.
-
We stappen de tram uit en lopen door de straat richting het appartement.
"Maak hier eens een foto van mij." zegt Charelle en geeft me haar telefoon. "Alweer? En hier?" vraag ik. "Doe nou maar, die moet ik posten." zegt Charelle. "Oké..." zeg ik verbaasd en maak een foto.

Charelle

==========================

==========================

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Liked by: Rianne.meijer, Vivianhoorn, Louisvanbaar & 16.915 others

Charelleschriek Amsterdam is more like AmsterDAMN🤩
———
Lauramgarritsen 😍
Queenofjetlags Wauwieee❤️
Elladieke Girlll🤤
Noor.sanders🔥😻
Martingarrix 😯
Garrixers Martijn...again?!
=====================

•••
Martingarrix send you a DM

Martingarrix Je weet toch dat ik er niet ben?

Charelleschriek Waarom moet ik voor jou komen? Het is toch klaar
tussen ons?

Martingarrix Jaja, dat weet ik nu ook wel. Maar deze foto is recent genomen. Stalk je me ofzo?

Charelleschriek Correctie, deze foto is vandaag genomen. En nee, nogmaals, ik ben hier niet voor jou!

Martingarrix Wel heel toevallig dat je dan recht naast m'n appartement staat.

Charelleschriek Tsja, dat komt omdat een vriendin van mij hier nu woont.

Martingarrix Sinds wanneer dat dan? Er staat niks te koop hier.

Charelleschriek  Sinds een weekje of twee volgens mij. En nee, ze is bij een huisgenootje ingetrokken.

Martingarrix Charelle, je blijft van Noor af, begrepen?!

Charelleschriek Wat toevallig dat je haar kent zeg. Maar  jij hebt nu toch iets met Dua? Of is die nu ook al weer  verleden tijd? Net zoals ik en zoals Lynn.

Martingarrix Meid, ben je weer lekker op dreef. Ik en Dua zijn gewoon goede vrienden en collega's. Charelle, ik wil niet dat je met Noor omgaat.

Charelleschriek Wat ga je dan doen hè? Een contactverbod? Mij chanteren? Noor krijgt binnenkort wel een nieuwe carrière, dankzij mij.

Martingarrix Dat gaat mooi niet gebeuren! Dag Charelle.

Charelleschriek  Bye, hey was leuk je gesproken te hebben.

•••

Noor
"Nou kijk, het is niet het grootste appartement, want die staat op de hoogste etage. Wil je die anders eens zien?" vraag ik aan Charelle. Ze knikt en drinkt haar glas leeg. "Op de bovenste etage woont de broer van Laura, mijn huisgenootje. Hij is dj en heeft echt een mooi huis. Je zult je ogen uitkijken!" zeg ik en we lopen richting de lift. Charelle glimlacht.
"Met wie was je nu eigenlijk zo druk aan het chatten?" vraag ik aan Charelle als we in de lift staan. "Een fan, Ofja een fan kan ik het niet echt noemen. Ze wilt me maar niet met rust laten. En door die foto in Amsterdam wil hij me ontmoeten." zegt Charelle. "Een hij nog wel?!" zeg ik verbaasd. Charelle knikt. "Nou, ben je er klaar voor?" zeg ik. Het doet me weer denken aan toen ik met Martijn voor het eerst z'n huis binnen ging. Dat was leuk! Dit mag toch wel van hem? Ja, hij heeft gezegd dat ik altijd welkom ben, Noor.
Ik maak de voordeur open. "Cool hè!" zeg ik tegen Charelle. Ze lijkt niet echt onder de indruk te zijn. Ik kijk haar vragend aan. "Moet je eens naar het uitzicht kijken!" zeg ik en loop naar het balkon. Charelle loopt achter me aan. "Maak eens een foto hier." zegt Charelle een beetje onaardig en geeft me haar telefoon.
Ik maak een foto. "Heel mooi! Dankjewel Noor!" zegt ze. "Het is inderdaad groot hier." zegt Charelle. Ze lijkt ineens helemaal bijgedraaid. Vreemd. "Zullen we weer terug?" vraag ik. "We kunnen hier toch nog een drankje doen?" vraagt Charelle. "Hier? Dat kan toch ook bij mij?" vraag ik.
"Nee joh, hier is het gaaf. Dan kunnen we lekker op het balkon." zegt Charelle. "Uhm, o-oké." antwoord ik verbaasd.

Summerdays /\ Martin Garrix +xWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu