17.BÖLÜM(Kıyamet kopuyor)

157 12 2
                                    

LUCY
Uyandığımda kendimi odamda buldum. Her şey rüya mıydı yoksa?

Larcade:
"Sonunda uyandın, Uyuyan güzel. Yorucu bir gece geçirmiş olmalısın."

Lucy:
"Larcade, Natsu... ah!"

Aniden doğruldum. Kasıklarıma acı saplanınca cümlem yarım kaldı.

Larcade:
"Natsu'yu mu soruyorsun? O şimdilik güvende ama bunun uzun süreceğini sanmıyorum."

Lucy:
"Ne demek istiyorsun Natsu'ya ne yaptın."

Larcade:
"Ben değil sen yaptın. Bir karanlık taraflının vücuduna sahip olmasına izin verdin."

Lucy:
"Ne olmuş yani Natsu'yu seviyorum. Hem bunun olmasını sağlayan sendin."

Larcade:
"Öyle ama bu, büyük bir suç olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Yani bu suçun cezasını çekmek zorundasınız. Neyseki Natsu'nun sana zorla sahip olduğu konusunda tanıklık yapacağım yani hayatını kurtarabilirim. "

Lucy:
"İstemiyorum, bunların hepsi senin tezgahın zaten! Mahkemede yaptığın her şeyi anlatıp masumiyetimi kanıtlayacağım."

Larcade kahkaha attı.

Larcade:
"Yapma Lucy! Evlenmeden bir adamla beraber olmanı geçtim senin bir Karanlık taraflıya aşık olman bile suç. Ayrıca sevgilin buraya bariyerden kaçak girdi ve birini öldürdü(taklitçi insandan bahsediyor) Yasaklı Kara büyü kullanmasını saymıyorum  bile. Kabul et onu kurtarmanın bir yolu yok ama kendini kurtarabilirsin sana bir şans veriyorum aklın varsa bunu kullan."

Kasıklarımdaki acıya rağmen kalkıp kapıya gittim ama kapı kilitliydi.
Larcade sırıtarak elindeki anahtarı salladı.

Larcade:
"Unuttun mu cezalısın güzelim."

Kapının önüne oturdum. Kendimi tekrar çaresizlikte boğulurken bulduğuma inanamıyorum.

Lucy:
"Bunu neden yaptın! Zaten seninle zorlada olsa evleneceğimi biliyordun.  Neden Natsu'ya tuzak kurma gereği duydun. Ayrıca Natsu'yu diğer suçlardan dolayı da yakalatabilirdin oysa, beni seviyorsan neden Natsu'yla paylaştın. Anlamıyorum çıldıracağım."

Larcede:
"Pekala madem evleneceğiz o zaman aramızda sır kalmamalı.
1)Benimle evlensen bile yaşadığı sürece aklın hep Natsu'da olacaktı. Bu yüzden onu ortadan kaldırmalıydım."

Lucy:
"Hayatımın aşkını öldüren adamı seveceğimi düşünmedin herhalde."

Larcade:
"Sevmeni beklemiyorum ama en azından kaçmak ya da kaçırılma tehtidinden kurtulacaktım. Yanımda olduğun sürece sevmesende bana alışırdın ne de olsa."

Mantığına senin ben...

Larcade:
"2)Benim çocuğum olmuyor. Bu yüzden sen ve Natsu'nun birlikte olmasına izin verdim. Benimle evleneceğinden sonuçta çocukların kimden olduğu farkedilmeyecek herkes benden hamilesin sanacak. Bana teşekür etmelisin tatlım sevdiğin biriyle olmasını sağladım."

Lucy:
"Ne! Çocuğun olmuyor mu?"

Larcade:
"Tek derdi olan sen değilmişsin dimi. Hayatım boyunca aydınlık tarafın kralı olmak için eğitildikten sonra sırf varis yapamıyorum diye onca emeğin boşa gideceğini öğrenmek nasıl bir duygu senin haberin var mı?"

Lucy:
"Bu benim suçum değil. Neden ben çekmek zorundayım."

Larcade:
"Çünkü sen prensessin ancak bir prensesle evlenirsem ilerde kral olurum."

Lucy:
"Neden ablamı seçmedin o zaman. O da prenses."

Larcade:
"Öyle ama ebebeyini yani kraliçe Helen tahtın gerçek sahibi değil. Tahtın varisi senin annendi. Juvia ile evlenmem beni  kesin tahta çıkaramayabilir ama seninle garanti."

AYRI DÜNYALARIN İNSANIYIZ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin