1. rész

38 3 0
                                    

Tony szemszöge

Alig láttam olyan fáradt voltam. Nem is csoda, hiszen 3 napja dolgozom folyamatosan a Torony biztonsági rendszerén. Gondoltam még egy kávé jól fog esni, ezért a konyhába indultam. Épp indultam vissza a laboromba az életmentő nedüt szürcsölgetve, amikor megláttam valamit. A Torony egyik sötét, eldugott részében egy nagyon csinos nő beszélgetett igen csak meghitten egy nekem háttal álló férfival. Sokáig kellett sasolnom, hogy rájöjjek, hogy a férfi Barton. Egy kicsit megnyugodtam, mert ezek szerint a biztonsági rendszeremnek semmi baja és az idegen nőt Barton engedte be. Várjunk! Bartonnak barátnője van?

- Szép jó napot - kurjantottam erre szétugrottak

- Tony, te nem a laborodban vagy? - kérdezte eléggé zavarodottan a mi Sólyomszemünk

- Csak egy kávéért jöttem, de nem csak a kávé volt üdítő - vigyorogtam a nőre - Tony Stark - nyújtottam kezet

- Tudom - válaszolt ,majd elfogadta a kézfogást - Allison Graham

- Tehát ismer engem? Mondjuk ki ne ismerne. Híres, gazdag, jóképű zseni vagyok. Biztos Ön is rajong értem.

- Ahhoz újra kéne születnem - nevetett és Clint is elvigyorodott 

- Clint sokat mesélt magáról.

- Biztos csak jót. Rosszat nem is tudna.

- Igazából egy egoista, önimádó seggfejnek nevezte.

- Ez fájt! Főleg tőled Clint - mondtam és igazából tényleg rosszul esett

- Túléled - mondta - Azt hiszem mi megyünk is - kezdte el terelgetni a nőt

- Ugyan! Be sem mutatod a hölgyet a csapatnak?

- Nem - vágta rá egyből

- Igazából én szeretném megismerni a barátaidat - nézett Allison Clintre

- Ally... - kezdte az íjász- Clint - nézett a nő Bartonra kiskutya szemekkel

- Utálom, amikor ezt csinálod - nyögött fel Barton - Jól van!

Ezután bementünk a nappaliba, ahol a teljes Bosszúálló csapat jelen volt.

- Hölgyeim és Uraim! - szóltam ünnepélyesen - Be szeretnék mutatni valakit!

- Majd én - lépett be Barton a barátnőjével kézenfogva - Srácok! Ő itt Allison Graham. Ally, ők itt a Bosszúállók: Natasha Romanoff, Wanda Maximoff, Steve Rogers, Bruce Banner, Vízió, Sam Wilson, Thor és James "Bucky" Barnes.

- Clinton Francis Barton - hallottuk meg Natasha erőteljes és felelősségrevonó hangját. Odanéztem és az Özvegy karbatett kézzel állt és egy nagyon szúrós tekintetet küldött az íjász felé.

- Véged van Barton - röhögtem

Az új Sólyomszem(The new Hawkeye)Where stories live. Discover now