Miután Adam is megfürött odajött mellém és együtt néztük a filmet.
Ahogy vége lett a filmnek Adam felé fordultam.
- Sokat gondolkottam a történteken és a jövön is ... Arra gondoltam hogy ne csináljunk esküvőt , csak egy étteremben összegyülünk a családdal meg pár fontos baráttal és tudjuk le ennyivel! Mit szólsz hozzá- kérdeztem.
- Nem is tudom ....a lányok nem mindig arról álmodoznak ,hogy egyszer majd lesz egy szép esküvölyük ,ahol egy fehér ruhában lesznek ,és ők lesznek a legszebbek? - nézett mélyen a szemembe.
- De , a legtöbb lány igen ,eről abrándozik ,én is erről ábrándoztam 6-7 éves koromomban ,de most belegondolva abba a nagy feljajtásba , valahogy ...nem tudom - néztem a kék szemébe elgondolkodva.
- Nem akarsz ,te lenni a világ legszebb menyasszonya?- vette két kezéba az arcom.
- Nem tudom ...a családi vacsora olyan egyszerübbnek tünik,vagy nem is tudom.- mondtam .
- Én szeretném , hogy majd a gyerekeinknek megmutassuk milyen szép voltál ,ne érsd fére akkor is szép leszel , sőt még 80 évesen is szép leszel- puszilta meg a homlokom, mire felkuncogtam és magamhoz öleltem.
- Szeretlek - sugtam a fülébe.
- Én is babám - ölelt
szorosan. - Ha nem szeretnél esküvőt akkor ,nem csinálunk .
- Még meg gondolom.- mondtam.
Esszembe jutott amit az elöbb mondott Adam. ,,Hogy majd megmutassuk a Gyerekeinknek,,
Elmosolyodtam rajta.
- Hány gyereket szeretnél ?- kérdeztem elnyomva magamtól hogy lássam az arcát.
- Minimum kettőt - kötötte le.
- Mennyi a max ?- kérdeztem kuncogva.
- Azt hiszem a négy - gondolkodott. - Te menyit szeretnél?
- Kéttőt .....max hármat .
- Majd meglásuk mennyi lesz - ölelt magához.
Még beszélgettünk a jövőnkről , aztán csináltam egy képet amit felraktam az istagramra:Idézet mellé: ,,Mindanyiunk életében van : Egy elmondatlan titok, egy elérhetetlen álom és egy felejthetetlen szerelem,,
#yessss #szeretlek #❤💍💌💋
YOU ARE READING
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️