@bilind_love ve @mrssufle için bu bölümü atıyorum . Umarım hepiniz beğenirsiniz ♡
Genç kız hâlâ olayların etkisindeydi . Hepsi olsun bitsin istiyordu .
Sevgilsinin onu aldatması ve en yakın arkadaşıyla aldatılması ona çok ağır gelmişti .Onu Nasıl aptal yerine koydukları aklına geldikçe ikisinin de boğazına yapışaşı geliyordu .
Eğer burdan sağ çıkarsa ikisini de öldürmeye yemin etmişti genç kız .
Jennie sonkez daha baktı ağlayan jisoo ya .
Ardından bakışlarını tae ye çevirdi .Bakışları hâlâ yerdeydi . Pişmandı çok pişman dı . Herşeyi geri almak istiyordu .
Ama o çoktan kaybetmişti . Onu canından çok seven sevgilisi şimdi onu bir saniye öldürmek isteyen sevgilisini kaybetmişti .
Jennie birkez daha gülünçlü bir iç çekip bakışlarını sana ile buluşturdu.
Ufak da olsa özlerinde pişmanlık görünüyordu .
Yakın arkadaşına bunu yaptığı için kendinden nefret ediyordu .
Jennie ye sürtük derken aslında kendini jennie ye anlattığını yeni farketmiş di .Belki de öyle yapıyordu...
Jennie bu sefer suga ya baktı .
Onu anlatamaz dı . Kalbinde olan hırsı öfkeyi kırılma sesini jennie görebilmiş di .
Ama
Jennie ye küfürler ederken onun kalbinde olanları görmemeyi tercih etmişdi .
Ve
Şimdi de jennie onu görmeyecekti. Belki de jennie ye teşekkür etmeliydi ...
Jennie sesli bir şekilde yerinden kalkıp etraflarında turlamaya başladı .
Jn : ya acaba diyorum bana bi teşekkür mü etsen yoongi hm ?
Yoongi bakışları zar zor jennie ile buluşturunca sinirini ondan çıkarmak istermiş gibi küfürler etmeye başlamışdı .
Jennie gülerek onu dinliyordu . Karar vermişdi . Biraz daha yoongi nin canını yakacak dı .
Jn : bitti mi ?
Yoongi jennie ye dik dik bakmaya devam ederken jennie yavaş yavaş yoongi ye doğru ilerlemeye başlamışdı .
Hepsinin bakışları ikiliye dönmüştü.
Jennie yoongi nin kucağına oturup kollarını onun boynuna dolamışdı .
Yoongi şaşkın bir şekilde jennie yi izlerken
Jennie de yavaş bir şekilde yoongi nin kulağına eğilip konuşmaya başlamışdı .
Jn : şu an ikimizin konumunda onlarda böyledi ama aramızda bir fark var . Onlar bundan zevk alıyordu ama sen üzgün , bıçaklanmış , ben intikam almış .
Jennie yoongi nin suratına tekrar baktığında gözlerinin dolduğunu görebiliyordu .
Sırıtıp yoongi nin kucağından kalkarken göz kırpmış dı .
Jennie tekrar sandalyesine oturup sırada ki kurbanına baktı lalisa ...
Jn : nasılsın lisa ?
Lisa jennie ye dik dik bakmaya başlarken jennie konuşmaya daha doğrusu acılı günlerinden birini anlatmaya başlamışdı .
05.10.17
Jennie birkez daha sesli bir şekilde bağırmıştı.
Birkez daha acı dolu çığlıklarını göndermişdi .
Vücuduna her bıçak çiziği atıldığında birkez daha gözünden yaşlar düşüyordu .
Heryerinden süzülen kanlar ile jennie artık daha fazla dayanamıyordu.
Bu acılara dayaklara söylentilere dayanamıyordu .
Sırtına atılan birtane daha kesikle jennie artık tekrar yalvarmaya başlamışdı .
Jn : l-lütfen ö-özü-özür di-dilerim lü-lütfen a-artik y-yeter
Ls : kes sesini lan !
Js : lisa bu kadar yetmez mi ?
Ls : yetmez ! Hoşlandığım çocukla nasıl konuşabiliyor ya !
Jn : s-adece not is-istedi
Ls : sana konuş diyen oldu mu !
Lisa acımadan jennie nin sırtına birkez daha kesik atıp konuşmaya başlamışdı .
Ls : onun yanına 5 metreden yakın durmucaksın ! Onun adını ağızına almıcaksın ! Ondan birşey istemiceksin !
...Jennie evdeki boydan aynadan tekrardan sırtına baktığında ' 24 ' sayısını bakmıştı.
' merak etme. Ben senin için bu kuralları hatırlaman için sana bir yardımda bulunacağım '
Jennie herzaman ki gibi gine gözyaşlarını tutamamışdı .
...
Jn : hatırladın mı lisa ? 24 kuralı .
Jennie elinde ki bıçağı sıkıca kavrayıp lisa nım arkasına geçip kullağına fısıldamaya başlamışdı.
Jn : o günden sonra 1 ay sırt üstü yatamadim ben . Her duş aldığımda acıyla inledim . Şimdi de sen yaşa bunları yaşa ki anla beni .
Jennie hırsla lisa nın arka tişörtünü kesip sırtını ortaya çıkartmışdı .
Jennie zevkle gülüp elinde ki bıçakla onlar için en anlamlı sayıyı yazıcakdı .
Jennie tekrar lisa nın kulağına eğilip
Jn : hazır mısın ?
Lisa gözlerini sım sıkı yummuş olacakları beklerken sırtına atılan kesikle inlemişdi .
Ve birtane daha.
Ve tekrar
Birdaha atılan kesik de büyük bir şekilde inlemiş çırpınmaya başlamışdı . Göz yaşları zaten çokan akmaya başlamışdı .
Jn : hadi ama lisaa ! İşimi zorlaştırıyorsun !
Jennie birkez daha büyük bir şekilde kesik atıp ağlayan ve acıyla inleyen lisaya baktı yandan .
Onun acısını lisa da görmek hoşuna gitmiş olucak ki birtane daha derinden kesik atıp kanlı bıçağa ve ellerine baktı .
Sistemsizce gülmeye kahkaha atmaya başlamışdı genç kız . O da farkındaydı yavaş yavaş deliriyordu ama onu onlar delirtmişdi...
Jennie doğrulup masaya doğru yürüyüp bıçağı masaya bırktı ardından diğer duvarda olan musluğa dogru yürüp ellerini yıkadı tekrar olduğu yere gelip lisa ya baktı .
Genç kız göz yaşları ile inlerken jennie birkez daha mutluluktan güldü .
Jn : lisa nın sırtına çizdiğim sayı hepinizin sayısı . ' 20.00 ' ölüm saattiniz.
Jennie gülümsemeye devam ederken diğerlerinin gözlerinde ki korkuyu gördü ve daha da genişletti gülümsemesini .
Artık komple kontrol şeytanın eline geçmişti ...
Sınır : 20 oy + 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )
Teen Fiction" Vücuduna imzamı atacağım jennie" Artık bir Meleği şeytana dönüştürmüşlerdi ... park jimin / kim jennie başlangıç : 24.03.2020 bitiş : 20.06.2020 ( kısa hikâyedir)