Marinette :
Když jsem tak stála v té hromadě hadrů, tak jsem uslyšela nějaký hlas a hned poznala o koho jde.
"Dále" řekla jsem když zaklepal a snažila se vymotat z hromady oblečení. Chat vešel a pozdravil a já se v tom oblečení nějak zasekla.
"Ahoj Chate já..." jak jsem to říkala tak jsem prudce zatáhla a vymotala se z té módní pasti, jenže jsem neudržela rovnováhu a spadla přímo na Chata a on se mnou. Když jsem si všimla, kde jsem, tak mi vyskočil ruměnec a jemu také.
"Chate já... já se moc moc omlouvám" snažila jsem se zvednout, když jsem zaslechla zvláštní zvuk.
"Chate ty...ty vrníš?" on se začervenal ještě víc, kývl na souhlas a snažil se zacpat si pusu, aby přestal.
"V pořádku a víš, že se mi to i líbí" změnila jsem svůj tón hlasu na svůdný a přestala se snažit zvednout.
"Jen pokračuj" dostala jsem se přímo, až k jeho obličeji. On jen polkl a zkousl si ret a já také.
"Pr...proč jsi mě po...potřebovala?" řekl a v tu chvíli jsem se vzpamatovala.
"Já jsem takový idiot" zvedla jsem se z něho a on jen nechápavě koukal.
"Co jsem udělal?" zeptal se, jako by to byla jeho vina. Jak sladké.
"Ty nic, to byla moje vina" koukla jsem na něho, a on mě šel obejmout.
"Tak s čím potřebuješ pomoc?" zeptal se mě a kouknul mi přímo do očí. Já se zhluboka nadchla, a začala mluvit.
"Potřebuji, jestli by jsi mi nepomohl vybrat šaty a celkově zkulturnit na dost významnou večeři, kde se nechci ztrapnit, protože, když se mi povede zapůsobit, tak by mi to otevřelo bránu ke splnění mého snu stát se slavnou návrhářkou" vyhrkla jsem ze sebe a čekala na jeho reakci.
"Dobře, tak mi ukaž ty nejlepší šaty, co tady máš" já jen kývla a přinesla nějaké šaty, které jsem buď koupila, nebo před lety ušila mamince.
"Tak tyhle rozhodně ne, možná, ne, ani náhodou, možná, moc vyzývavé, Ty by se hodily spíše na pohřeb, tyhle možná" nakonec mi dal tři, abych si je vyzkoušela.
První šaty jsem si šila minulý rok, ale z nějakého důvodu byly u mámy ve skříni.
"Hele sluší ti, to uznávám, ale nevím nevím, ještě uvidíme" já šla zpět za plentu a přehodila je přes ní a vyzkoušela si další.
"Tyto jsou překrásné a vypadáš v nich hodně dospěle, taky ještě nevím" zase jsem se šla převléknout a vyzkoušet si poslední.
Tyto jsem ušité z látkových kulis, nějakého čarodějnického filmu, ale provedli se mi tak moc, že je sem Chat, také zařadil.
"Nikdy bych neřekl, že je vytvořila, dalo by se říct amatérka, vypadají naprosto famózně"
Nyní je to na vás, jaké by si podle vás měla Mari vzít. Pište prosím co nejdříve, aby také nová Kapitola mohla vyjít co nejdříve. Děkuji.
Vaše
Chat911 🐱 💜
ČTEŠ
miraculous - Ona je moje, Felixi
Acak⚠️VAROVÁNÍ⚠️Někdy 15+ části ⚠️⚠️ VSTUP JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ Adrien má bratrance Felixe a ten se přestěhuje k němu do Paříže. Co dokáže jeden klučina, tak moc podobný slavnému modelovi, příteli a Marinettině tajné lásce provést? A jaké to bude m...