PARK JİMİN
Yarı İtalyan yarı Koreli . Babası , annesi ile Kore'deki bir açılışta tanışıyor ve bir gece geçiriyorlar . Ardından da tüm iletişimleri kesiliyor . Fakat açılıştan bir süre sonra kadın hamile olduğunu öğrenip bunu adama söylüyor . Marcello köklü İtalyan ailesine leke sürdürmemek için kadın ile evlenmeyi kabuk ediyor . Evlilikten 7 ay sonra ilk çocukları Ginevra dünyaya geliyor . Ginevra tam bir İtalyan kızı olarak yetiştiriyor . Ve bu durum Bir yerden sonra Bayan Parkı rahatsız ediyor . Kocası ile bu konu hakkında ciddi tartışmalar ediyor . Fakat uzun süre üstündeki ırkçılığı ve kızına yabancılaştırılmayı sineye çekmek zorunda kalıyor . Tâki ikinci kez hamile olduğunu öğrenene kadar . Bayan Park , doğacak olan oğlunun da aynı koşullar altında yetişmesini istemediği için kocasına boşanma davası açıyor ve çocuklarını almayı talep ediyor . Aylarca süren dava sonuçlandığında Bayan Park sadece bir çocuğu ile kore 'ye geri dönüyor . Marcello kızlarının velayetini ona vermesi karşılığında boşanma davasını kabul edeceğini söylüyor ve aslında bu durum adamın işine geliyor . Çünkü ikinci bir melez çocuk istemiyor .
Asıl olaylar bundan 24 yıl sonra Jimin ve annesinin İtalya'ya geri dönmesi ile başlıyor . Ginevra'nın düğünü için kısa süreliğine geliyorlar fakat işler hiç de beklendiği gibi olmuyor . Marcello artık başkanlık seçimlerine aday , ayrımcı ve homofobik açıklamaları ile ünlenmiş güçlü bir adam . Ve kendilerine ALEF diyen gizli bir militan grubunun baş düşmanı .
VALERIO(Jungkook)
Küçük yaşta ailesi ile İtalyaya taşınmış . Yaşadığı şeyler onu ileride ALEF in kurucularından biri yapacak
JUNG HOSEOK
Jimin'in Kore'deki en yakın arkadaşı . Düğünde arkadaşına destek olmak için o da İtalyaya geliyor.
KİM NAMJOON
KİM Holding'in hissedarlarından . Aynı zamanda Marcello'nun iş ortağı .
KİM SEOKJIN
KİM Holding'in diğer hissedarı aynı zaman da Namjoon'un akrabası . İşleri birlikte yürütüyorlar .
MİN YOONGI
Jungkook'un yakın arkadaşı ve ALEF'İN bir diğer kurucusu . Göçmen bürosunda olay çıkardığı bir gün Jungkook ve Taehyung ile yolları kesişiyor .
FRANCES (kim Taehyung )
Jungkook ile okulda yolları kesişiyor ve kısa süre içerisinde çok fazla şey paylaşıyorlar . ALEF fikri ilk ondan çıkıyor .
GİNEVRA
Jimin'in İtalya 'da yaşayan ablası .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Città Di Smeraldo _jikook_
FanfictionOradaydı ... Oradaydı ve bana gülümsüyordu. Aramızdaki onlarca insana , gözümü cayır cayır yakan biber gazına rağmen onu görüyordum . Sevgilim... Sevgilim bu cehennemin içinde bile ışıl ışıl parıldıyordu ve ben kaderimde varmışçasına onun için tutu...