~tajemná kniha~

4 0 0
                                    

V mém domě je zamknutá stará místnost. Dnes jsem se rozhodla že se podívám do té místnosti...
Večer: je 23:30 a pomalu jdu dolů do předsíně musím jít velmi potichu abych nevzbudila rodiče, šla jsem ke skříni a vzala ze šuplíku klíč a šla pomalu k dveřím pořádně jsem se nadechla a vydechla a otočila klíčem... Místnost se odemknula... vešla jsem do místnosti. Místnost vypadala že je vskutku prázdná jenže nebyla na zemi ležela stará kniha. Vzala jsem knihu do rukou a začla listovat ale stránky byly čisté. Měla jsem divný pocit jako by mě někdo sledoval. Vzala jsem knihu a zamkla dveře, klíč jsem vrátila do šuplíku a pomalu jsem šla do pokoje. Knihu jsem dala pod postel, padla na mě únava šla jsem spát...
RÁNO:
Hned po probuzení jsem nemohla myslet na nic jiného než na tu knihu... Je divné že ta kniha je prázdná. Nedalo mi to a vytáhla jsem knihu z pod postele otevřela jsem ji a hned na první stránce bylo napsané jméno mé starší sestry trochu mě to vyděsilo ale neřešila jsem to. Šla jsem po schodech dolů do naší kuchyně abych se mohla nasnídat. Když jsem vešla do kuchyně tak jsem uviděla mamku jak je celá od slz zeptala jsem se co se děje...

: mami co se děje?

Mamka: no víš tvá sestra odešla už není mezi námi mrzí mě to

: co?! Jak jako? Ne co se jí stalo?!

Mamka: včera měla autonehodu

Mé slzy se začali kutálet po mích lících rozeběhla jsem se do pokoje sedla jsem si na postel a koukala na společné fotky se sestrou. Celý den jsem jen vzpomínala a probrečela
Nějak mi začalo docházet že včera byla ještě kniha prázdná a teď tam je jméno mé sestry která je po smrti. Znovu jsem otevřela tu knihu začal se tam zobrazovat vzkaz:
Milá Olivie kdybys nechala tu knihu tak by tvá sestra mohla žít no a ty taky teď se otoč!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mini horůrky na dobrou nocWhere stories live. Discover now