Mióta az eszedet tudod mindig is a Linda McLond Varázslók és Boszorkányok Elit Akadémiájára akartál járni. A szüleid ebben persze támogattak téged atól fügetlenűl hogy, a családodban mindenki katona volt. Persze szerették volna ha te is katona leszel de, elfogadták a döntésed. Elvégre mégis csak a te életed. Szorgalmasan készültél a felvételire hogy, a lehető legjobban sikerüljön. Elvégre nem akartad a véletlenre bízni ezt a felvételit.
Január 18. :A felvételi napja
Minden tudásod latba veteted az írásbelinél. Miután az eredmények megvoltak, meglehetet tekinteni azokat a faliulyságon. Első voltál az írásbelin és te ennek nagyon örültél. Itál egy kortyot a vízből amit, magaddal hoztál és harptál egyet a szendvicsedből. Hogy teljesen megynyugodj halgatad egy kicsit a kedvenc zene számod. Nemsokára be is hívtak a terembe ahol a felvételi második része zajlott. Játszanod kellet valami hangszeren és felmérték a mágia potenciálodat. Ezek után jöhetett az egészségügyi része. Mikor kiléptél a helyiségből nyugodt voltál mivel tudtad hogy, te mindent megtettél azért hogy, felvegyenek. Egy héttel a felvételi után kaptátok meg az értesítőket. Nagy izgatottság közepette bontottad fel a borítékot. Miután végeztél a végig olvasásával hatalmas vigyor terült el az arcodon. Felvettek! Mikor közölte a hírt a családoddal mindenki örömitas arcal gratulált neked. Nem sokkal később anyukáddal megbeszélték hogy holnap elmentek becásárolni a kellő felszereléseket, amire csak szükséged lehet. Ekkor azért hálát mondtatok az igazgatónak hogy mellékelt egy listát a kötelező felszereléstekről. Még szerencse mert, különben nem tudtátok volna mit is kell mégvenni. Vacsora után már az ágyában feküdtél és gondolkoztál azon hogy majd milyen lesz álamid iskolája. Az izgatottságtól alig bírtál elaludni.
*****
Na mit szóltok az első részhez? Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.
YOU ARE READING
A varázsló akadémia / A harc akadémia
FantasyA nevem Linda McLond. Én egy varázsló vagyok. Van egy könyvtáram ahol világok tudását őrzöm. A testvéremmel Kris McLond-dal úgy döntöttünk hogy míg ő egy harcra épülő akadémiát, én addig egy varászlatara épülő akadémiát építek. A könyvtáram mellet h...