" A rossz hír, hogy repül az idő. A jó hír, hogy te vagy a pilóta."
Michael Altshuler
- Masashi! - rohant oda a holtan fekvő egykori társához Daisuke. Én öltem meg? - hitetlenkedett.
- Dehogy, a Code Joysu tette. - nyugtatta Hiromi. Gyere menjünk innen! - kérte a lány.Masashi és Gonzálesz temetése után egy héttel
Hiromi csodálkozva látta milyen hatékonyan épül fel újra a hajdani Gimnázium épülete, azt híresztelték az emberek, hogy helyre fog állni a városi kórház is a robbantás után. Ettől viszonylag megnyugodott ugyan, de szörnyen aggódott a barátaiért.
- Meghalt Naoya, viszont továbbra sem tértek vissza a barátaink! - fordult tanácstalanul Daisukéhoz.
- A drogot kellene elpusztítani, most, hogy a bárónak vége kezünkre kerültek a tűk. - mondta Daisuke, s már készült, hogy szét törje azokat.
- Elviszem Rásához, ő készít ellenszenvet a minták segítségével. - ajánlotta Hiromi, miközben megállította Daisuke kezét.A fiú beleegyezett, s idővel valóban elkészült a Reality nevű orvosság, amely szintén tűkkel beadható volt.
- Visszahozza az eredeti emlékeket. - mondta elégedetten Rása.
- Hozzuk a három barátunkat! - lelkesedett Hiromi.Rumikó a rövid fekete hajú lány Ranmaru társaságában érkezett, szemeiből az üresség, érzelem hiány áradt. Tekintete kába, mozgása élettelen volt. Utánuk hozták be Sakaét, a festett szőke barátnőjét, végezetül Hazel - t Daisuke utolsó társát transzállapotban. Mind a hárman rendkívül megviseltnek tűntek.
- Nem sokára újra élni fognak! - szólt bizakodva Hiromi.Először Sakae kapta meg a Reality oltást, aki csodával határos magához tért. Elkerekedett szemekkel nézett végig a hófehér pszichiátriai termen, majd az előtte álló fehér köpenyes Rásán.
- Hol vagyok? - kérdezte ösztönösen.
- Itthon. - válaszolta kedvesen Hiromi, majd elérzékenyülve átölelte barátnőjét.Sakae megszeppenve viszonozta a gesztust, miközben válla felett a város újbóli látványát csodálta.
- Hány év telt el? - bukott ki belőle a kérdés.
- Közel sem annyi, mint a Code Joysu hatása alatt. - válaszolta Hiromi.- Am bejöhetek? - kopogtatott az újbóli visszaszerelt ajtón Gregorián.
- A tanár úr a Gimnáziumból jött meglátogatni a tanítványait. - mutatta be Sakaének Rása.
- Mi még nem ismerjük egymást, de én leszek az osztályfőnököd. - jelentette ki Gregorián szokatlanul barátságosan.
- Mi történt a tanárnővel? - kérdezte Sakae.
- Egy autó-balesetben meghalt évekkel ezelőtt. - felelte Gregorián lesütött szemekkel.
- Kami - sama! Mennyi mindenről maradtam le? Daisuke! Te életben vagy? Hol tart a Naoya botrány? - tudakolta Sakae.
- Egy héttel ezelőtt temettük el a bárót, az ügy lezárult. - mondta a fiú rokonszenvesen.
- Hát sikerült? - csodálkozott Sakae - Hol van Masashi és Teru? - nézett körbe.
- Ők.. - kezdet bele a magyarázkodásba Hiromi, ám Daisuke leintette.
- Akcióban elestek. - felelte diszkréten.A következő Hazel, aki szintén magához tért a helyszínen a kérdései azonosak voltak, mint Sakaéjé.
- Üdv. - köszöntötte Gregorián.
Az utolsó reményekkel teli páros Rumikó és Ranmaru. A mindig pozitív lány, a trió harmadik tagja, mióta Hiromi a Gimnáziumba járt, s aki kővé dermedt a csarnokban. Barátja már azt hitte örökre elveszíti, de most lelki szemeivel látta, ahogy magához tér, felsikolt, pánikba esik valószínűleg, viszont pár nap múlva megint teljes lesz a kis csapatuk.
DU LIEST GERADE
Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat)
ActionA Japán folklorra, mitológiájára alapszik. Hiromi egy monoton életet élő hétköznapi lány, akit sokan levegőnek néznek. Reménytelenül szerelmes az iskola legmenőbb fiú bandájának vezetőjébe. A srác és a banda viszont nem egészen az aminek gondolta...