«Kapitola 2»

135 22 1
                                    

Všude foukal silný vítr. Na skále poblíž rozbouřeného moře stála černá kočka. Měla potrhaná křídla a druhého jí velký kus chyběl, přesto ale její zelené oči zářily hněvem.
   Naproti ní stála kočka s vlající špinavou srstí. Bylo těžké mezi vší tou špínou rozeznat růžovou.
   Skála se začala lámat a Martha si se strachem pomyslela, že ta kočka, kterou vidí je ona.
   Najednou se ale strhl souboj. Byl krutý. Černá kočka jí trhala růžovou srst a skála se už začínala lámat. Obě dvě kočky měli stejně natržené ucho.
   Boj měl brzy ukončit. Dobře nebo zle.
   ,,Né!" chtěla zařvat Martha, ale místo toho jen bezmocně otevřela tlamu a zírala na bojující kočky. Ať se snažila sebevíc, její hlas byl neslyšný. . . .

,,Vstávej! Martho! Jde se na výcvik!" zakřičel na ní někdo a tak jí vzbudil. Byla to Marcella.
   Martha se s trhnutím probudila a rychle posadila. Najednou se Marcellin výraz změnil v nechápavý.
   Martha dala hlavu na stranu a olízla si tlapku.
   ,,Co to máš s uchem?" zeptala se jí Marcella a Martha na ní nechápavě vykulila oči.
   ,,Máš ho roztržené," řekla překvapeně Marcella a přišla k ní blíž.
   Martha se dotkla tlapkou svého ucha a doopravdy. Bylo natrhnuté ze strany.
   Rychle se postavila a doběhla k malé tůňce poblíž. Podívala se si ní a údivem vykulila oči. ,,Co?!" hlesla potichu.
   Vypadám stejně jako v tom snu! pomyslela zděšeně.
   Dlouhou chvíli vystrašeně zírala na svůj obraz ve vodě.
   ,,Neboj, třeba sis to udělala někde ze spaní a ani o tom nevíš," řekla klidně Marcella, která jí doběhla. ,,Ale je divné, že tam nemáš žádnou krev, ani zaschlou." dodala tiše a zamýšleně.
   ,,Měli byste už také jít!" zavolal za nimi někdo. ,,Za chvíli začne výcvik!"
   Obě dvě se rychle otočily za sebe. Nedaleko nich stál Azrael a švihal ocasem.
   Marcella se k němu rozběhla a pozdravila ho švihnutím ocásku. Azrael se na ní usmál.
   Martha k nim došla loudavým krokem.
   ,,Co máš s tím uchem?" zeptala e jí nechápavě Azrael a zdvihnul obočí.
   Martha pokrčila rameny. ,,Ale nic," řekla.
   Azrael přikývl a všichni tři se vydaly na stráň. Po chvíli je doběhla Adriana a pozdravila je.
   Martha jí byla vděčná, že se jí nezeptal, co to má s uchem, začínalo jí to lézt na nervy.
   ,,Dneska si vyzkoušíme létání!" Martha uslyšela hlas Midnight, jedné s učitelů.
   Rychle přidaly do kroku, aby nepřišli později.
   ,,Na začátek si dáme malý závod," pokračovala a Martha stejně jako ostatní roztáhla křídla. Začala s nimi zabírat do vzduchu a za chvíli se vznesla.
   Midnight odpočítala a všichni se rozlétli do vzduchu.
   Martha je předletěla a do tváře jí vál vítr. Odrazila se tlapami vzduchu a otočila se za sebe na ostatní. Pak otočila hlavu a nechala si jí příjemně ofoukávat větrem.

______________________________________

452 slov😇.
  
  

  

«MARTHA» Svět magických koček ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat