Εάν θες να συμμετέχεις στο πρότζεκτ, πήγαινε κάτω κάτω και άφησε μου το αγαπημένο σου emoji! 💙
Καλώς ήρθες στο πρότζεκτ "διορθώνομαι και βελτιώνομαι με τη βοήθεια της -truesoul".
Εάν δεν με γνωρίζεις και με βρίσκεις πρώτη φορά εδώ, χάρηκα για την γνωριμία, είμαι η -truesoul όπως ανέφερα και παραπάνω.
Σκοπός αυτού εδώ του πρότζεκτ είναι ένας: να προσφέρω βοήθεια σε όσα άτομα έχουν προβλήματα με την ορθογραφία, με τον τρόπο σκέψης και αποτύπωσης, άτομα τα οποία θέλουν να γράψουν μια ιστορία αλλά διστάζουν κ.ο.κ.
Να αναφέρω ότι, δεν είμαι κάποια που ξέρει τέλεια την ελληνική γλώσσα όμως θα βάλω τα δυνατά μου για να σε βοηθήσω!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με κάποιες ερωτήσεις για να καταλάβεις πως άρχισε όλη αυτή ιδέα και πως θα δουλέψει μέσα από.. ένα βιβλίο!
1) Πως σου ήρθε η ιδέα για ένα τέτοιο βιβλίο;
Όντας 5 χρόνια στην εφαρμογή, τα μάτια μου έχουν αντικρίσει πολλά και διάφορα. Μέσα από τον διαγωνισμό λοιπόν WattAwards2021 διάβασα βιβλία τα οποία δεν ήταν απαραίτητα κακά, αλλά είχαν αρκετά.. λάθη. Ανεβάσαμε την βαθμολογία και κάποιοι διαγωνιζόμενοι έστειλαν μήνυμα ζητώντας ευγενικά το λόγο για τον οποίο βάλαμε τέτοιο βαθμό και μια κριτική για να διορθωθούν σαν συγγραφείς. Και έτσι άρχισα να εξηγώ τα λάθη τα οποία είχα δει στην ιστορία του/της με αποτέλεσμα να σκέφτομαι: τι θα έλεγες εαυτέ μου να κάνω ένα βοηθητικό βιβλίο για τους συγγραφείς με αδυναμίες στη γραφή; Αφού πήρα και το οκέυ από την κολλητή μου wp-prince αποφάσισα να αναρτήσω ένα ποστ στο προφίλ μου ζητώντας τη γνώμη σας. Όλοι απαντήσατε θετικά και έτσι έβαλα σε εφαρμογή το σχέδιο μου!2) Τι θα περιέχει το βιβλίο;
Τα πρώτα δύο (μάλλον) κεφάλαια του βιβλίου θα είναι μερικές συμβουλές και πλάνα για τους αρχάριους και μη συγγραφείς που δεν γνωρίζουν πως ακριβώς να ξεκινήσουν μια ιστορία ή ένα βιβλίο. Στη συνέχεια, θα υπάρχουν κεφάλαια (θα είναι συγκεκριμένες οι μέρες όπου θα ανεβαίνουν) που θα σου δίνονται ορισμένες δραστηριότητες π.χ θα σου δίνεται ένας τίτλος, μια περιγραφή και η κατηγορία και εσύ θα γράφεις μια μικρή ιστορία με συγκεκριμένο όριο λέξεων. Έπειτα θα μου το στέλνεις από προσωπικό μήνυμα και εάν υπάρχουν λάθη θα τα διορθώνω και θα σου το στέλνω πίσω. Άλλη δραστηριότητα θα είναι για παράδειγμα ένα κείμενο με ορθογραφικά λάθη, να το διορθώσεις και να μου το στείλεις με προσωπικό μήνυμα. Έτσι βοηθάς τον εαυτό σου να μην κάνει άλλα ορθογραφικά και εξασκείσαι πάνω σε αυτό το κομμάτι! Σκεφτόμουν επίσης ως τελευταία δραστηριότητα να σου έδινα μια εικόνα και εσύ να τη περιγράψεις αλλά δε μου αρέσει τόσο σαν ιδέα!Αν έχεις και εσύ κάποια δική σου ιδέα και θες να μπει στις δραστηριότητες, μη διστάσεις να το αναφέρεις στα σχόλια.
Θα υπάρχει σίγουρα και ένα κεφάλαιο για να μπορείς να κάνεις τάγκ άτομα τα οποία πιστεύεις ότι αυτό το βιβλίο θα τους βοηθήσει. Τέλος, θα υπάρξουν και άλλα κεφάλαια με κάτι διαφορετικό, απλώς τώρα αδυνατώ να σκεφτώ κάτι άλλο!
3) Όλα αυτά που προανέφερες είναι για συγκεκριμένα άτομα ή είναι για όλους; Αυτές οι δραστηριότητες είναι σαν διαγωνισμός;
Μα φυσικά και είναι για όλους! Όσοι πιστεύουν ότι έχουν κάποια προβλήματα με τη συγγραφή και θέλουν να βελτιωθούν.
Όχι. Είναι καθαρά εξάσκηση και βοήθεια. Δεν έχει καμία σχέση με διαγωνισμό.Εάν θέλεις και εσύ να συμμετέχεις σε αυτό το πρότζεκτ άφησέ μου εδώ το αγαπημένο σου emoji. ➡️
Μπορείς να μου πεις ερωτήσεις εδώ για να τις απαντήσω και να τις προσθέσω σε αυτό το κεφάλαιο!
Ότι απορία έχεις μη διστάσεις να μου τη ρωτήσεις!
Σε ευχαριστώ.
-truesoul💙
YOU ARE READING
Help Is On The Way
RandomΈνα πρότζεκτ με στόχο τη βελτίωση πάνω στη συγγραφή. Θα βρεις περισσότερες λεπτομέρειες στο βιβλίο. Μην αντιγράψεις την ιδέα μου. Ευχαριστώ :)