Capitolul 3

14 2 1
                                    

-Neața . Imi spune blonda trecnând prin fața uși .
-Neața. Ii raspund si facandui o cafea .De care știu ca are mare nevoie .
-De cand ești aici ? Ma intreabă  asezandu se pe scaun .
-Pai cred ca m am trezit de o jumatate de oră .
-Ceee ? Anne ce sa intâmplat cu tine ? Ai febră ?
-Nuu. Lasa ma spun eu îndepărtând.o pe blondă .
-Aa , deci esti foarte nerăbtatoare, nu?
-Da . Dabea astept sa mergem sa luam pisica . Spun enduziasmată .
-Ok . Hai rapunzel sa ne dăm jos din turn pentru ca ne asteaptă o zi de scoală.
-Haha . Strig eu din camera mea.

După câteva ore:
-Beatrise staii!! Nu mai fugi așa . Unde te duci avem ore !!Strig furiasa la ea .
-Nu mi pasă . Vreau cafeaa.
-De ce nu ai baut o pe cea de dimineața ?
-Am uitat de ea. Spune imbufnată.
-Esti încredibilă . Chiar acum ???
-Da. Vreau cafea . Spune si incepe sa fuga si mai tare.
-Ce mi faci tu mie . Blondo .
Dupa ce si a luat cafea printesa . Ne intoarcem spre scoală . Se sunase de 10 minute . Iar eu o trag pe blonda mai repede .
-Intră tu prima . Ii spun blondei care este vinovată pentru asta .
-De ce eu ?
-Pentru ca tu ai vrut cafea . Ii spun uimită  ca a avut si tupeul sa  intrebe .

Ciocane la ușa si intra incetisor cu o fata de miloaga
-Buna ziua . Va rog sa ne scuzați , am fost la toaletă.
-Intrati . Spune un pic iritat  uităndu se cu coada ochiului la mine .
-Sa nu se mai intample!
-Da . Ne scuzati murmur si eu . 
-Da . Deci deschideti cartile la paginile 12 .
După ce ora sa terminat . Mi am strans lucrurile si am vrut sa plec cat mai repede de acolo  dar prea multe vreau .
-Domnisoară Smith . Vreti sa ramnăneți puțin ?
-Da bininteles ii raspund si injur in gand .
Dupa ce toți sau evaporat . Eu in acelasi loc fiind incremetită  ma rog sa nu mi spuna ceva .
-Domnisoara Smith . Ce se intampla de intarziati mereu ?
-Pai . Am fost la toaleta si am pierdut notiunea timpului. Ma scuzati dinnou .
-A treia oara , se va lasa cu un factor ar scaderi notei la purtare .
-Chiar imi cer scuze . Sper sa nu se ajunga acolo. Sa aveti o zi buna spun in timp ce ma indreptam spre ușa .
-Lafel. Spune pe un ton mai inalt .
Dabea așteptam sa ajungem acasă. Beatrice a promis ca vom adopta o  pisică .

Dupa câteva ore:
Uite.ne la un adapost de pisici.
Am ales o pisica , foarte pufoasă . Avea o blană cenusie si foarte matasoasă .
Am ajuns acasa cu noua noastra prietenă. 
-Maine va trebui sa o ducem la veterinar .Spune Beatrise posomorâtă . Se vedea pe fața ei ca ia ajuns pe ziua de azi .
-Eu mă duc la magazinul de animale  sa i cumpar mancare . Srig de la ușa . Imi iau jacheta si ies pe ușa .
Merg  pana la cel mai apropiat magazin de animale . Intru si ma indrept spre raionul de mancare pentru pisici . In drum spre acesta o fetița care se juca  prin magasin cade .
Opservand situatia m.am dus catre ea .
-Hey esti bine . Spun aplecandu ma spre ea .
-Da . Am cazut un pic. Spune dând sa se ridice .
-Ade ? . Iubito esti bine? Aud o vode si ridic capul . Nu se poate cine credeți ca era ?  Proful . Domnul Williams .
-Ești ok da ? O mai intreb o data pe fetița . Ea dând afirmativ din cap . Ii las mana si ma intorc .

Ares pov.
-Uite , tati ,ea e domniaoara care ma ajutat . Spune Ade apucându ma de mana .
-Si nu mergem sa i multumim ? .
Ii spun  asa pentru ca vreau sa o educ cat mai bine.
-Ba da . Haiii. Spune fetița smucindu ma de mana si fugind catre ea .
-Domnisoară? Spune fetita si ii face semn cu degetelul ei ,pe spate .
-Da . Esti bine , frumoas.o
Iar intorcându se am opservat mai bine cine e .
-Unde este mama ta ? .
-Nu sunt aici cu mama . Sunt cu tati  spune facandu.i semn cu degetelul .
-Domnisoară... Anne ?
-O stii tati ?
-Da , iubito .
-Aaa, deci ea este iubita ta  pentru care stai peste program .

Anne pov.
La facut de rusine in fața mea . Ce copil deștept are . Mai mai sa ma bufneasca rasul dar m am aptinut cu greu .
-Nu ,Ade. Nu ti a spus tati ca nu există asa ceva ?
-Ba da . Dar sigur minți , spune fata punându.si mainile in  solduri .
-Si cum te chiamă frumoas.o intervin in discutia care pe langa faptul ca era jenantă. Era si stupidă . Dabea dupa  apsorv cum este imbracat Dmn Williams . Cu niste pantaloni de trening largi . Si o bluza ce ii statea strans  pe corp ul lui tras de fiare .
-Adelin . Si am 4 ani .spune fetița  lipindu se de mine sa propriu .
-Tu cati ani ai ?  Intreaba  micuta nerabdătoare .
-Pai am 18 ani , si mă cheamă Anne . Anne cu un E . La spusele mele domnul Williams bufnește in ras dar se abține . Dar totusi il opserv.
-Hai iubito  sa nu o mai retinem pe D-ra Anne .
-Bine spune  bosunflată fetița care trebuia sa mi dea drumul .
-Paa ,Anne ! Sper sa ne mai vedem spune .pitica
Iar eu mimez un la revedere .

Gata guys si cu capitolul 3 . Sper sa va placă. 😊😊Ce credeți ca se va intampla intre Anne si Dmn Williams ?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 07, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mr. Williams Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum