all i wanted // yang ku inginkan

18 1 0
                                    

As I remember you, my tears break down. Not from my eyes, but in the heart.
I'm getting tired of worshiping you like you're the only one.
I'm getting tired of pulling you back into my arm, as you keep crawling out to the other side.

But I couldn't see you sad,
I couldn't see you being so empty and lonely as you begging for something from someone else.
All I wanted is to comfort you, even though I know no one can comfort me.
All I wanted is to make you happy but it seems like your happiness doesn't lead you to my direction.

I can lie that I will be happy if you are happy, but I can't lie if I'm okay when you're not okay.

*****

Seketika aku teringat olehmu, aku pun menangis. Bukan dari mataku, tapi di hatiku.
Aku lelah memuja mu seakan-akan hanya kau seorang.

Aku lelah menarik mu kembali ke pelukanku, sementara kau tetap merangkak kearah yang berlawanan.

Tapi aku tidak bisa melihat kesedihanmu,
Aku tidak bisa melihatmu begitu kosong dan sepi ketika kau terus memohon sesuatu dari seseorang yang lain.

Yang ku inginkan hanya membuatmu nyaman, walau aku tahu tidak akan ada yang membuatku merasa demikian.

Yang ku inginkan hanya membuatmu bahagia tapi sepertinya kebahagian mu tidak mengarah kepadaku.

Aku bisa berbohong bahwa aku akan berbahagia jika kau bahagi, tapi aku tidak bisa berbohong bahwa aku baik-baik saja ketika kau tidak.

illusionsWhere stories live. Discover now