Másnap az egész családoddal elmentetek beszerezni a kellő felszereléseket a mellékelt lista segítségével. Előszőr a megfelelő ruhadarabokat szereztétek be. Szükségetek volt három pár bőrkesztyűre, két pár acélbetétes bakancsra, láncingre és sisakra. Persze mind a méreteidben. Vennetek kellet egy ládát amibe ezeket pakoljátok mert, bár otthon is volt egy de, abba nem fértél volna el. Emellett szükségetek volt kovács felszerelésre illetve két darab fakardra. Egy nagyobbra és egy kisebbre. Könyvekre is szükségetek volt. Mint például A harc alapfokon, A legnagyobb harcosok történelme vagy a Kovácsolás kezdőknek. Ezek láttán még annyira se birtál nyugton maradni mint, eddig. Hiszen már alig vártad az iskola kezdést. Ezután márcsak alap dolgokat vettetek mint, a tollak és ceruzák. Otthon aztán elkeztetek bepakolni a ládákba. Egyikbe mentek a páncélok és kardok illetve a kovács felszerelést. A másikba a könyvek, füzetek és a toltartód. Kerül még be ezek mellé a ruháid és tisztálkodási szerek. Holnap indul a vonatod az akadémiához. Az utazás kétnapot fog igénybe venni és te majd kiugrottál a bőrödből izgalmadban. Vacsora közben a családod ellátott pár jó tanáccsal.
- Az a legfontosabb hogy, szerez barátokat és hogy jól tanulj. - oktatott téged édesanyád. Te persze bólogatva hejeseltél mert, tele volt a szád. Gondolatban persze egy picit nem arra figyeltél amit mondanak hanem az iskolára és azon belül is a tanárokra. Itt csak a legjobb harcosok tanithatnak mint például Zilong aki a lándzsa technikairól volt ismert vagy Sun a híres kung-fu mester aki, puszta kézzel képes legyőzni több tucat fegyveres harcost. Te is ilyen nagyszerű harcos akarsz lenni mint, amilyenek ők is. Ezért mindent megfogsz tenni hogy, az álmod valóra váljon. Az elhatározás megvolt már csak meg kellet valósitanod.
*****
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.
YOU ARE READING
A varázsló akadémia / A harc akadémia
FantasyA nevem Linda McLond. Én egy varázsló vagyok. Van egy könyvtáram ahol világok tudását őrzöm. A testvéremmel Kris McLond-dal úgy döntöttünk hogy míg ő egy harcra épülő akadémiát, én addig egy varászlatara épülő akadémiát építek. A könyvtáram mellet h...