~2~

1.3K 62 10
                                    

Irondad, Spiderson
Avengers se domluvili, že dnes večer si zahrají novou deskovou hru která byla inspirována slavnými hrdiny a rozhodli se, že si jí zahrají i s Peterem. On sice nebyl členem týmu, ale všichni ho tak trochu vnímali.

Všichni postupně přišli do 'obývacího pokoje' a začínali si povídat. Hlavní téma večera byl Spider-man, protože všechny zajímalo kdo je ten slavný maskovaný hrdina, když s nimi jezdí na docela dost misí. Peter se k tomu raději nevyjadřoval, nechtěl aby věděli kdo doopravdy je, pořád by ho hlídali a chránili. Jen Tony Stark se snažil Petera přemluvit, že by alespoň byl opravdovým avengerem. Spider-manovi se představa líbila ale věděl své, už jen Iron man ho při misích hlídal jako oko v hlavě.

Tony Avengerům řekl že taky neví kdo Spider-man je, ale ve svém nitru dobře věděl, že kdyby se Peter prokecl, spadl by mu kámen ze srdce.

Peter oznámil všem Avengerůr že jde tedy přichystat tu hru. Chtěl aby ta hloupá konverzace která ho svírala skončila.
"Petere není ti nic? Vypadáš nějak zničeně"
Zeptala se starostlivě Natasha.
"Ne, všechno je v pořádku."
Odpověděl Peter a přitom už rozkládal desku na stůl, ale nemohl, protože ho blokoval nějaký předmět. Peter ho tedy zvednul a řekl.
"Thore proč máš ten Mjöllnir zase na stole? Všechny už to štve."
Pak se Peter podíval na Thora který měl překvapený výraz na tváři.
"J... jak... JAK??"
"Aha, a je to tady."
Řekl Tony, jako kdyby ho situace vůbec nepřekvapila.
"Petere nechtěl by si nám něco říct??"
Zeptala se pro změnu Wanda
"Co se děje?"
Řekl nechápavě Peter.
"Petere ty hlupáčku podívej se co máš v ruce."
Řekl Tony a mírně se při tom zasmál.
"Jo tohle... Ups... "
Peter se pokusil situaci zachránit tím, že kladivo položil na zem a udělal jako kdyby v ruce nic neměl.
Tony si vduchu řekl jaký je Peter chudák a že z tohohle už se nevymotá.
To už Sam spřádal svůj plán pro ověření své teorie.
Vždyť Peter to kladivo držel minimálně půl minuty. Proto se v jeho mozku zrodila naneštěstí (pro Petera) pravdivá teorie. Vyšel směrem k Peterovi a řekl že ho začne lochtat, na tohle pavoučí kluk opravdu neměl náladu. Couval až narazil na zeď, ta mu nedělala problémy, vylezl do vyšly kde na něj Sam nedosáhl.
"Same takhle to tomu mladýmu zavařit. Že se nestydíš."
Řekl zase Stark.
"Pardon musel jsem potvrdit svou teorii."
Obhájil se Sam.
Mezitím ostatní zírali na Petera jak vysí u stropu a šťastný že se zbavil svého mučitele.
"ehhh... překvapení??"
Řekl Peter.
"Proč si nám to neřekl??"
Zeptal se Thor.
"I bez vás jsem byl na misích dostatečně střežen panem Starkem!"
"Ty jsi o něm věděl??"
Zavrčela Natasha na Tonyho
"Možná trochu."
Thor byl ale stále vedle z toho že jeho smrtelnou zbraň dokázal zvednou patnáctiletý kluk.
Spider-man se chystal vyzkoušet svou nouvou schopnost, tak natáhl ruku.
Všichni vypadali ještě překvapeněji když se kladivo opravdu zvedlo a zastavilo se Peterovi v ruce.
Ten vystřelil pavučinu ke stropu a snesl se potichoučku dolů stále koukajíc na svou ruku.
"Dobře máme Spider-kluka smíchaného s Thorem."
Řekla ne moc nadšeně Natasha.
"Samozřejmě že Peter už to kladivo nevezme do ruky. Že ano Petere."
"Ano pane Starku."
"Dobře, je tady ještě někdo kdo zvedne Mjöllnir a nesvěřil se mi?"
Zeptal se Thor a Steve se začervenal, jinak nikdo nic neřekl.
"Já to nechápu."

• 560 slov •
Myslíte si že by Peter zvednul Mjöllnir?
Pa pa

 Avengers a problémy Petera Parkera [oneshots]Kde žijí příběhy. Začni objevovat