Setelah pakaiannya habis ditanggalkan, dia lantas masuk ke bilik yang ditunjukkan oleh Juliana tadi. Dia menolak daun pintu bilik tersebut. Kelihatan Juliana sedang berdiri di tengah-tengah dua buah tiang yang sangat besar.
Bilik yang dimasuki oleh Ammar itu agak besar juga tetapi agak malap. Hanya satu lampu kecil berwarna kuning yang menerangi bilik itu. Bilik itu mempunyai tingkap tetapi telah ditampal dengan sellotape berwarna hitam. Terdapat banyak peralatan seks BDSM tergantung di dalam beberapa buah almari kaca di dalam bilik itu.
Dengan perasaan berdebar-debar tetapi penuh teruja Ammar masuk ke dalam bilik itu dan lantas menuju ke arah Juliana yang berdiri di tengah-tengah dua buah tiang yang agak besar tadi. Di tiang itu terdapat tali agak panjang. Tali itulah mungkin digunakan untuk mengikat dirinya nanti.
"Ready?" Soal Juliana dan Ammar sekadar mengangguk.
"Okay. Pusing depan." Juliana memberi arahan.
Ammar lantas menurut apa yang diarahkan oleh Juliana. Dia berdiri sambil menghadap ke hadapan di tengah-tengah tiang itu. Kemudian Juliana mengambil tangan kanannya dan diikat pada tali di tiang sebelah kanan. Tangan kirinya pula diikat pada tali di sebelah kiri. Begitu juga dengan kaki kiri dan kanannya.
Seusai mengikat, Juliana dari arah belakang mencium belakang badan Ammar. Kemudian, tangan kirinya membelai bontot Ammar yang bulat dan berotot itu. Tangan kanannya pula menggosok-gosok lembut dada Ammar yang bidang dan berotot. Dia turut membelai puting dan abs Ammar.
"Sedapnya bontot awak. Saya suka bontot lelaki yang berotot ni." Ujar Juliana. Ammar yang menerima rangsangan dari Juliana begitu ghairah pada masa itu. Dia memejamkan mata bagi menikmati rangsangan daripada Juliana.
Juliana begitu geram dengan bontot Ammar. Tidak cukup dengan membelai dua bongkah bontot tersebut, sesekali jarinya masuk ke bahagian dalam. Dia tahu, dengan membelai sekali sekala bahagian dalam bontot pasti akan merangsang lelaki yang sedang dikuasai olehnya.
"Bontot ni kalau saya sebat dengan flogger mesti sedap. Kejap lagi saya sebat ye." Kata Juliana sambil menggigit sedikit cuping telinga Ammar. Ammar sedikit kegelian campur terangsang namun berasa gusar apabila memikirkan yang bontotnya akan disebat sebentar lagi.
Juliana kemudiannya terus menampar bontot Ammar berkali-kali. Bontot Ammar yang gelap itu bertukar sedikit menjadi merah. Ammar mendesis kesakitan namun ditahannya.
Setelah puas menampar bontot Ammar, Juliana bergerak ke bahagian depan. Dia meramas perlahan-lahan dada Ammar yang bidang itu.
"Seksinya Ammar. Geram saya. Kita bagi Ammar ghairah lagi ye." Juliana berkata sambil tersenyum. Jarinya terus menggentel kedua-dua puting Ammar yang berwarna hitam dan sebesar duit syiling 50 sen itu bagi mengghairahkan Ammar. Ammar yang agak sensitif di bahagian puting lantas mendesah kesedapan.
Tidak cukup dengan hanya menggentel, lidahnya turut menjilat berkali-kali puting Ammar. Sesekali dia menghisap puting lelaki itu. Bunyi berdecup decap yang keluar dari mulut Juliana kedengaran di bilik itu.
Setelah puas menggentel, menghisap dan menjilat puting Ammar, Juliana membawa hidungnya ke ketiak Ammar yang licin tidak berbulu itu. Dia melekapkan hidungnya ke ketiak kiri Ammar. Oleh kerana bilik itu tidak mempunyai pendingin hawa ataupun kipas, ditambah pula dengan kehangatan permainan Juliana ke atas batang tubuh Ammar, maka keseluruhan badan Ammar telah dicurahi dengan peluh jantan termasuk di celah kedua-dua ketiaknya. Bau masam yang terbit di celah ketiak Ammar itu dapat dihidu oleh Juliana.
YOU ARE READING
MISSTRESS JULIANA
RomanceKisah seorang perempuan bernama Juliana yang gemar menyeksa lelaki dengan seks BDSM