71.

1.6K 64 3
                                    

Adam arcára nyomtam egy puszit .
-Mindjárt jövök - álltam fel mellöle.
- Rendben - puszilta meg a kezem.
Az asztalunktól egy kicsit távolabb Noah, Toby és Karen meg Daisy barátja ( Ted és Patrik) várt nagy mosollyal.
Innen jól látszodót Adam , épp beszélgetett az anyukájával.
Noah felkapott a hátára a lábamnál fogva.
Mire a vendégek fütyülésbe és tapsba keztek , Adam gyorsan felénk kapta a fejét majd , megszolat.
Letudtam olvasni hogy mit mondott.
,,A francba,,- fel is állt hirtelen és utánam kezdet szaladni.
De Noah elönybe volt sokkal, ö is szaladni kezdett a kijárat felé , minket kisért Toby, Ted és Patrik.
Adamet figyelve ,láttam még hogy Anya, kezébe nyom egy papirt, többet nem láttam mert kileptünk a teremből.
A koszorus lányok kin álltak egymas mellet és integetek nekem . Én vissza integettem nekik.
- Hová megyünk- kérdeztem nevetve a fiuktól, miközben fejjel lefelé logtam Noah hátán.
- Egy közeli szállodába, valamelyik szobába- mondta Toby.
- Oké, de mostmár tegyél le Noah ,a végén még kidobom a taccsot- kértem ,mire Noah lerakott és futottunk is tovább.
- Végül melyek lettek az utasitások?- kerdeztem.
- Adom egy perc- kotorászott Ted a zsebében majd a kezembe adta.
Szaladva olvastam a pappiron lévő sorokat.
Én adtam pár utasitást tipnek ,de rá biztam Dorothyra hogy irja meg ő , lepjen meg vele.Igy nem tudtam hogy végül mik lettek azok.

A feleségedet elrabolták , ugy találod meg ha követed a következő utasitasokat.♡

- A teremből kilépve kerres egy kulcsot , valamelyik koszoruslány nyakaban lóg, Vigyáz hová nyulsz ,nehogy lejjeb csuszon a kezed  mint kéne ! 🤣- olvastam el az első pontot ,amin felnevettem.
- Ha megvan a kulcs , a legközelebbi szállodába menj , ott fog rád várni valaki a bejáratnál egy dobozt tartva a kezében, ami a kulcsal nyilik.- olvastam fel a mádodik utasitást.
- Kinyitva a dobozt kell találj benne egy tablettet, ami egy koddal nyilik.
Egy kis segitség : ,,Mexikóban beszéltetek róla a feleségeddel a harmadik napon , fenn a szálloda szobátokba, talán segit az a ket szó , hogy (,,minimum ,maximum,,)
Az a bizonyos két szám és utánna két zéró.....🧸🍼♡-ez volt a harmadik.
- Ha tudtad a kódót, akkor kapsz egy ujjab kulcsot , ami egy ajtót fog nyitni. A harmadik emeleten , a liftből kilépve egyenesen, az 50es szoba, ha belépsz a szobába az ágyon lesz egy ujjab doboz, ami az a számjegyel fog nyilni ahány éves voltál mikor megismerkedtetek.- ollvastam el a negyediket is.
- Ha meg van a benne lévő kulcs ,menj be a fürdoszobába. És ott fogod találni a menyassszonyod .... A TÖBBI MAJD OTT KIDERÜL
SOK SIKERT ADAM!♡♡♡
Olvastam el az utolsót is.


Beléd szerettem!❤️ Where stories live. Discover now