2.Fejezet Varázslat

146 9 0
                                    

Másnap aztán anyukáddal elindultatok mégvenni minden szükséges tárgyat az iskolához. Be kellet szereznetek három tallárt és egy télen használatos köpenyt. Elengedhetetlen volt még a süveg. Szükségetek volt még egy varázspálcára is. Seprű és egy bagoly is rajta volt a listán. Baglyod már volt, névszerint Pelyhes a hóbagoly. A seprűd egy egyszerű Tinop 400-as volt. Nem a legdrágább de, neked pont megfelelt. Aztán a kötelező tankönyvek és felszerelések voltak azok amiket beszereztetek. Mint például a Mágia történelem vagy a Gyógyító varázslatok kezdőknek című kötetek. Vettetek még pennát és tintatartót. Eleséget Pelyhesnek. Otthon aztán be is pakoltatok a ládádba. Az előbb felsoroltakból mind katonás rendben került a helyére minél hely takarékosabban. A holnapi utazáshoz szükséges ruhákat előkésztetted hogy, reggel ezzel is majd időt tudj spórolni. Mert ismerve magad elfogsz aludni. Nasit és vizet pakoltál egy kis táskába ami majd nálad lesz az út alatt. Az iskolában egyenruhát kell majd hordani amit az iskola biztosít neked. Az utolsó simitásokkal végeztél mikor anyukád szólt hogy, gyere le mert, kész a vacsora. Mikor le jöttél a lépcsőn a bátyáid jól hátba vágtak ezzel a mondattal.

- Aztán ügyes légy te nyomi! - nevették.

- Nem is vagyok nyomi! - kiabáltál vissza de te is nevettél velük együtt. Hiszen tudtad hogy, szertnek téged. Vacsora után te már az ágyában feküdtél és gondolkoztál a holapon. És a tanárokon is hiszen mégis csak a példaképed Nana is itt fog tanítani és ez nagy izgalommal töltött el téged.

*****
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.

A varázsló akadémia / A harc akadémiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora