3. Kişi Ağzından:
Simon tamir dükkanından çıktıktan sonra şöyle bir etrafına bakmıştı. Raphael geleceğini söylemişti ama anlaşılan sözünü tutmamıştı.
"Erkeklere güvenmemem gerektiğini son sefer anlamamış mıydım?" Deyip dükkanı kilitlerken birisinin güldüğünü işitip o yöne döndü.
"Gelmem sanmıştın sanırım."
Raphael'e küçük bir bakış atıp tekrar kapıya döndü. Yüzüne küçük bir gülümseme yerleşmişti.
"Gelme demiştim."
"Pek öyle davranmadın ama." Deyip ona yaklaştı Raphael ve karanlıkta arkadan ona sarıldı. Simon heyecandan anahtarı yere düşürmüştü.
"Beni rahat bıraksana sen." Deyip onu itti Simon ve eğilip anahtarı aldı. Kapıyı kilitlemeye çalışırken Raphael ona rahat verecek gibi değildi. Bir elini onun beline sarmış, Simon'ı kendine sabitlemişti.
Simon sonunda kapıyı kilitlemiş olsa da Raphael'in onu saran kollarından kurtulamadı. Raphael onu çekip kimsenin olmadığı bir yere çekti ve hafifçe duvara yasladı.
"Bak cidden... taciz ediyorlar diye bağırırım." Dedi Simon onu itmeye çalışarak. "Sen manyaksın."
"Belki biraz." Deyip onu bıraktı Raphael "Bana bir şans verirsen seni biraz rahat bırakabilirim."
"O zaman şöyle yapalım, yarın akşam beni iş yerinden al, sonra da birlikte bizim eve geçelim olur mu?"
"Sen ciddi misin?"
"Evet ciddiyim. O zaman beni rahat bırakırsın belki."
"Bırakır mıyım orası ayrı mesele." Deyip uzandı ve Simon'ın dudağına bir öpücük bıraktı. "Yarın görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz."
...
Alec:
"Nasılsın bakalım geleceğin kralı?" Diyerek omzuma elini attı Jace.
"İyiyim, sen nasılsın geçmiş ve geleceğin çapkını." Dediğimde yüzü asılmıştı.
"Kötüyüm. Clary bana çok büyük bir oyun oynadı."
"Ne yaptı?" Dedim meraklı bir şekilde ona bakarak.
"Dün gece için bana odana geleceğim dedi, ben de hevesli hevesli odamda bekliyorum tabii."
"Gelmedi mi?"
"Geldi gelmesine de... öpmeye yaklaştım izin vermedi. Gitti yatağa uzandı, uykum var dedi. Meğersem sırf beni heyecanlandırmak için yapmış bunu."
"Aranızda bir şey geçmedi yani."
"Geçmedi. Döndüm arkamı uyudum. Sabah kalkıp yaklaşmaya çalıştım. Yaklaşıp beni öptü sonra da sen bence beni diğer kızlar ile karıştırma bundan sonra deyip çıktı gitti yataktan. Of ama... yatağa filan kokusu sinmiş. Kokusu bile kafayı yedirmedi değil."
"Sonra odaya başka kız mı çağırdın?"
"Hayır çağırmadım. Böyle darbe yedikten sonra nutkum tutuldu. Boş boş yatıp tavanı izledim. Anca kendime geldim inan ki."
"Yine iyi kendine gelmişsin, aynısı bana yapılsa bir hafta etkisinden çıkamam."
"Sana kimse kolay kolay yapamaz bunu, sen yaşatmazsın oğlum sana hayır diyen birisini."