Charelle
==========================
Liked by: Rianne.meijer, Queenofjetlags, Mennobarkk & 19.015 others
Charelleschriek They say the best revenge is looking good and doing better😇
———
Vivianhoorn Knappieee😍
Noor.sanders Slaying🔥
Kaesutherland Meisieee🤤
Louisvanbaar Ohooohh🤭🤗
Charellefan ^ Are you at Martijn's house?
=====================•••
Martingarrix send you a DMMartingarrix Uhm, Charelle... Wat doe jij daar?
Charelleschriek Op bezoek bij mijn vriendin.
Martingarrix Nog steeds bij Noor?! En hoezo sta je dan op MIJN balkon?
Charelleschriek Omdat ik wel benieuwd was naar het uitzicht en Noor zo vriendelijk is om mij mee te nemen.
Martingarrix Ahh, dus zij weet niks van ons?
Charelleschriek Niet dat ik weet. En dat is heel fijn voor mij...
Martingarrix Charelle, ik ga hier niet mee akkoord. Laat haar aub met rust, ik meen het! Laat haar hierbuiten.
Charelleschriek Zozo, ga je het voor haar opnemen... Gaan we dat spelletje echt zo spelen Martijn?
Martingarrix Als jij Noor wilt gebruiken om terug met mij in contact te komen, dan heb je het goed mis Charelle. Let jij maar eens op...
Charelleschriek Moet ik nu bang worden? Ik zou maar snel zijn, ze krijgt zo een baan aangeboden. Dan begint het pas echt. XX
Martingarrix Oh, wacht maar af!
•••
Noor
"Noor, ik moet je even wat bekennen." zegt Charelle ineens. Ik draai me om en kijk haar aan. Ze is de hele middag al bezig met haar telefoon, mega saai! "Nou, kijk. Sorry dat ik zei van die fan. Want dat was niet waar. Ik was namelijk met mijn management aan het appen. En zij willen je..." Mijn telefoon gaat. "Heb je een secondje, deze moet ik nemen." zeg ik. Ik neem op. "Hey Martijn!" zeg ik vrolijk. Charelle kijkt me met grote ogen aan. "Wil je bij mij werken?!" zegt Charelle plotseling. "Wat?" zeg ik ineens. "Noor? Ik zei helemaal niks?" hoor ik Martijn door de telefoon zeggen. "Uhm, sorry. Kan ik je later even terugbellen?" vraag ik aan Martijn en staar Charelle aan. "Nou, eigenlijk is dit nogal dringend. Ik zou het leuk vinden als je bij team Garrix komt werken!" zegt Martijn door de telefoon. Ik zwijg. Krijg ik nu werkelijk in 1 minuut 2 banen aangeboden?! Wat moet ik doen, help! Waarom zijn mijn ouders er nu niet om goede raad te geven. Waarom zijn volwassen zaken zo lastig. "Noor, ben je er nog? Of heb je al ja tegen Charelle gezegd?" vraagt Martijn plotseling. Ik schrik. Hoe weet hij dat ik met Charelle ben? Hoe weet hij dat zij mij letterlijk een paar seconden voor hem een baan heeft aangeboden?! "Ik denk er even over na, ik bel je strakjes terug." zeg ik en zonder dat hij nog iets kan zeggen, hang ik op.
"En? Wat denk je ervan? Wil je mijn collega worden? We hebben echt een hele leuke en gezellige meidengroep. En wat ook..." "Hoe ken jij Martijn?" onderbreek ik Charelle.
"Martijn? Hoezo?" zegt ze. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Heb je met hem? Wanneer heb je hem gezien? Jullie hebben net nog contact gehad, daar ben ik zeker van!" zeg ik en sta op. "Noor, wacht! Ik zal je alles uitleggen! Maar wil je dan wel alsjeblieft mijn aanbod accepteren?" zegt Charelle bijna smekend. "Sorry Charelle, maar ik moet even alleen erover nadenken." zeg ik en loop weg richting de lift.
Oké, misschien is Charelle alleen in Martijns huis achterlaten geen goed plan, maar ik hoef er even niet meer te zijn.-
Ik lig op m'n bed met tranen in mijn ogen. Wat moet ik nu doen? Een baan wil ik zeker! Maar wordt dat dan model bij Charelle of wordt dat dan bij team Garrix? Ik weet het allemaal niet meer.
Ik ga m'n ouders maar eens bellen, die hebben altijd goede raad!
Ik pak mijn telefoon en plof op de bank."Heyy, liefje! Wat leuk dat je belt! Is alles goed daar?"
"Hey mam, ja met mij is alles goed. Alleen heb ik een dilemma."
"Vertel, ik heb altijd goede raad. Dat weet je toch!"
"Ja, daarom bel ik je nu ook. Nou kijk, ik heb net in letterlijk 1 minuut 2 banen aangeboden gekregen. En ik weet niet wat ik nou moet doen."
"Oh, nou, gefeliciteerd! Maar wat zijn die banen dan? Ik wist niet dat je ging solliciteren."
"Nee, dat heb ik dus ook niet gedaan. Ik kreeg ze beiden ineens aangeboden."
"Oh, wauw! Dan zijn ze wel heel blij met jou denk ik. Maar wat zijn ze nu dan?"
"Nou, ik heb een nieuwe vriendin leren kennen, Charelle, en zij is model. Ze zegt dat ze met haar management heeft gesproken en die zijn wel geïnteresseerd. En toen belde Martijn, de broer van Laura, of ik bij team Garrix wil komen."
"En wat is team Garrix dan weer?"
"Hij is een wereldberoemde dj en hij ziet wel potentie dat ik bij hem kan komen werken. Een soort creative director en pr-manager."
"Oh, nou dat klinkt beiden wel geweldig! Maar liefje, ik zou als eerste met beide managements op gesprek gaan en dan kan je zien wat alles inhoudt en of je je wel thuis voelt. En daarna kan je een besluit maken."
"Dat is een goed plan mam! Martijn is er nu niet, maar dat is wel een goed moment om met Charelle naar haar kantoor te gaan. Love you mam!"
"Love you too! En doe voorzichtig!"
Ik hang op en loop terug richting het appartement van Martijn. Ik denk dat Charelle daar nog te vinden is.
JE LEEST
Summerdays /\ Martin Garrix +x
FanfictionDUTCH ❥ Noor gaat met haar vriendinnen naar Ibiza om voor de laatste keer samen te zijn. Noor gaat namelijk bij een huisgenoot in Amsterdam wonen. Dan krijgt ze een awkward ontmoeting met Martijn, die ze letterlijk nog vaker tegen het lijf loopt. En...