Öt perc gyaloglás után , a recepciótól megkaptuk a kulcsot majd felmentünk a szobába .
A fiuk bevittek a fürdőbe és egy székre ültettek ,majd lekötöztek, a lábamnál, hátra bilincselték a kezemet .A hasamnál is le akartak kötni de nem engedtem .
- A hasamnál ne kösssetek le kérlek, kapjak levegőt azért- kuncogtam.
- Oke, akkor nem kötünk - dobták el a kötelet.
Majd a számat is bekötötték egy kicsi kendőcskével.
- Majd találkozunk ujra, az esküvőn, adig is szia- mentek ki a fiuk ,Noah peddig becsukta az ajtót.
Ott ültem és vártam hogy érkezzen meg Adam . Csak vártam és vártam még az álom is elfogott.
Aztán meghallottam Adam hangját.
- Szerelmem itt vagy ?- kiáltotta , én nem csinaltam semmit csak ültem és vártam tovább.Nem sokra rá szó szerint berontott a fürdőbe , a frászt hozva rám.
- Na végre- puszilta meg a fejem ,aztán levette a számról a kendőt.
- Azt hittem hogy nem érsz ide soha- böktem ki.
- Mostmár itvagyok ,siettem amenyire tudtam- bogozta ki a lábamnál a kötelet ,majd a kulcsal kinyitotta a bilincset ,aztán felkapott és magához ölelt ,majd hosszasan megcsókólt.
- Gyere menjünk - fogta meg a kezem ,majd huzva maga után kimentünk a szobaból ,a liftbe leptünk . A szálloda lépcsöjén a ölébe vett és ugy vitt vissza .
A terembe belépve mindenki tapsolni kezdett.
Majd az ölében az asztalunkhoz vitt.
Leültem és öntöttem magamnak egy pohárba vizet.
Kiszáradtam ettől az akciótól.Egy 10 perc mulva hozták a tortát.
Csináltunk egy pár képet majd
Adammal vágtunk egy szeletet belőle , majd adtunk egymásnak egy falatot.
Visszaülve az asztalhoz mindenki megkapta a tortáját.
- Hol marad az ajándékom- kérdezte Adam.
- Miután megettük a tortát átadom- faltam fel egy ujabb falat tortát.
- Mennyit kinzol már?- kérdezte átkarolva a derakam.
- És még mennyit foglak - nevettem fel.
Felálva az asztaltól ,kerestem egy pincért majd szoltam hogy behozhassák az ajándékdobozt.
Visszamentem az asztalunkhoz majd vártam hogy behozzák .
Egy pincér hozta be egy guruló aztalon.
Mindenki nezett hogy mi történik ,senki nem tudott a meglepetésről.
Mikor az asztalunkhoz ért a pincér Adammel kimentünk az asztal elé.
Majd kértem egy mikrofont .
- Ezt az ajándékot tőlem kapod drágám , remélem örülni fogsz neki, kinyithatod - mondtam bele a mikrofonba majd letettem az asztalra.
Ez a doboz volt elöttünkAdam rám nézett és magához huzott, megöleltem féloldalasan és közben hagytam hogy bontsa ki a dobozt.
Miután kibontotta egy ujjab doboz volt benne, kivette belőle és a nagyot letette a földre majd a kissebbet az asztalra.Ezt kibontva egy faládikó volt benne , amit a magasba emelt hogy mindenki lássa.
Aztán nagy levegőt vett és a faládikot is kibontotta amiben az ajándék volt...........
VOUS LISEZ
Beléd szerettem!❤️
Roman d'amourA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️