Merhaba^^
ilk öncelikle sizlerle bir şey paylaşmak istiyorum. Kitabımın adı AY VE GECE'yi değiştirip adını UYUMSUZLAR koymak istiyorum. Niye böyle bir şey planladığımı düşünüyorsanız bir kaç okuyucum kiabın ismini kötü buldular. Onlardan sonra bana da kötü gelmeye başladı. Sizlerden sadece destek istiyorum. Ben daha yeniyim bu işlerde ama inanıyorum güzel olucak her şey. Ve de sizlerden bir istek dahada istiyorum okuyan kullanıcılarım lütfen oy ve yorum yapar mısınız?
İYİ OKUMALAR VE BOL VOTE İLE BOL YORUMLU OLSUN ^^
Bölüm şarkısı: MONSTA X ~ Dramarama
MONSTA X ~ Find You~~~~~~~~~~£
'당신을소금 시하는 것이가능 함니까?'
-Seni sadece biraz sevmek mümkün mü?Müdürümüz ile odaya girenle daha doğrusu girenlerle dona kaldım. Yanlız sadece ben değil sude, irem, hacer, ömer, cihan ve barışta benimle aynı durumdaydı. Sadece tae'nin bunlardan hic haberi yok tu. Yazık yavrum şimdi o güzelim beynini burada neler oluyor diye yoruyordur, zor iş çok zor. Ah şimdi siz kim geldi diyorsunuz şimdi.
AYAZ DUYMAZ
Kendisi sudenin eski sevgilisi. Bir olay yüzünden okuldan gitti. Olay ise... bizde orayı bilmiyoruz. Bu Piç sudeye hic bir şey demeden okuldan ayrıldı. Bunun evine kadar gittik ama sonuç hüsran oldu. Araştırdım bizim kızlar bilmeden büssürü babası ile haberler vardı farklı farklı. Yok neymiş babası iflas etmiş oradan yurt dışında ailesi ile gitmiş, ünlü is adamı yorulduğu içi işi bırakmış böyle saçma haberler vardı ama bir türlü bulamadım. Bu konuda babamda yardım etmişti ama bulamadık eğer bulsaydım annesinden doğduğuna pişman edicektim ama nasip bu güneymiş. Müdürümüzün telefonuna gelen mesaj ile bakıp bize döndü.
" Çocuklar benim acil işim çıktı. Sizde tanışıp sınıfınıza gidin" diyip odadan çıktı. Müdürün odadan çıkmasını fırsat bilip ayazın yakalarından tutup sarstım.
" sen ne adi bi hayvansın ayaz. Ne sıfatla bu okula geldin. Peki geldin bize özellikle sudeye bulaşma anladın mı beni?" dedim. Tae belimden tutup çekiyordu ama hala ellerim ayazın yakasındaydı. Sude ellerimi tutup çekti. Ben ise ani bir frenle durdum. Sude ayazın önünde durup ona baktı.
" S-sen nasıl bir pisliksin ya insan bir haber verir gittiğinde. Yok olmadı insan bir not bırakır. Bi okula geliyorum ayaz yok, evine gidiyoruz ev boş. ne hakla geldin lan ne hakla " dedi sude. Ayaz kolunu kadırıp sudenin kolunu tutacakken araya barış girip ayazın kolunu tutup itti. ah beni soruyorsanız. Ben kocaman WHAT?
" Bu kıza yaşattıkların yetti. kız senin yüzünden psikolojik destek alıyordu. Bi daha bu kıza o ellerine dokunmayacaksın" dedi barış. A bu sürenin psikolojik destek aldığını nereden biliyor. sude bana senmi dedin bakışı attığında bende ona valla ben demedim bakışı attım. Oda anlayıp önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZLAR -Asena-
Teen Fiction-5 eylül 2019 tarihinde yazılmaya başlamıştır- ortaokul sonda başlayan bir aşk... onların yan yana durmaları biraz tehlike... FATMANUR DOĞA BAŞAK güzel bir kız.. masum.. ama masumlugunun altında hırçın bir kız.. mutlu olduğu günler acı çektiği günle...