Yarasalar için gece gece bölüm attım... Kıyamam bilirsiniz en heyecanlı yerinde kesmeyeyim dedim yeni bölüm attım. İyi okumalar çiçeklerim 💐
Kaya arabada beklemeye başlamıştı. Basıp gitmeli miydi? Hayır neyin ne olduğunu görmeden şuradan şuraya gitmeyecekti. Bilinmeyen numara kimdi? Doğru mu söylüyordu? Doğru söylese bile neden ona yardım ediyordu? Başını direksiyona koyup fısıldadı.
"Nereden çıktın karşıma"
Elleriyle direksiyonu sıkarak devam etti.
"Lütfen onu ve kalbimdeki şüpheyi yanılt."
Başını kaldırıp yolu izlemeye başladı. Kimse görünmüyordu. Sağ eli ile Sakallarını sıvazlayarak devam etti.
"Şeytan diyor çık yukarı,patlat yanındaki iki deyyuza, tut kolundan, at arabaya..."
*****
Emrelerin evine gelmiştik. Babar ve Selim hakkında konuşuyorduk. İşler hakikaten karışmıştı, Selim'in üç ay sonra düğünü olacaktı."Nasıl engel olacağız?" dediğimde Emre ve Selim çaresizce bana bakıyordu.Emre başını kaşıyarak cevap verdi.
"Kaçmalarına yardım etsek, buradan gidip yeni bir hayat kursalar? Ben maddi olarak elimden geleni yaparım."Bahar heyecanla atıldı.
"Olmaz babam öldürür bizi."
Selim Bahara bakarak "Asıl bizimkiler öldürür doğuluyuz diyorum peşimizi bırakmazlar. " demişti.
"Ne olacak yani? " dedim. Bunları Bahara umut verirken düşünmesi gerekiyordu. Selim gözlerime bakarak kendinden emin bir ses tonu ile cevap verdi.
"Bahar'ı asla bırakmayacağım gerekirse kaçarız."
Bahar endişe ile bana bakıyordu. Selim Bahar'ın ellerini tutarak devam etti.
"Seni asla bırakmam o kızla öldürseler bile evlenmeyeceğim. Seni seviyorum Bahar"
Bahar Selim'in elini sıkarak karşılık verdi.
"Ben de seni seviyorum ama kaçmak çözüm değil lütfen nişanı bozmanın Bi yolunu bul. "
Telefonumun titremesi ile elimi çantama attım. Arayan Nerimandı Telefonumu alıp salondan çıkarak mutfağa geçtim. Telefonu açıp kulağıma dayadım.
"Alo"
"Alo Asya ne yaptınız?"
"Hiç hala konuşuyoruz bir şeyler bulmaya çalışıyoruz sen ne yaptın hazır mı her şey?"
"Evet hazır abimi ara ve dediklerimi söyle önce buluşun, sonra sana mesaj atana kadar bekle; Baharla buluşmam için zaman tanı. Ben mesaj atınca dediklerimi yap ve abimi alıp konum attığım yere götür ben de Bahar'ı alıp geleceğim"
"Tamam canım annenler ne olacak?"
" Saat daha erken onlar akşama kadar dönmezler."
"Tamam ben arıyorum şimdi abini"
"Tamam hadi göreyim seni"
Telefonu kapatıp Furkan'ı aramak için rehbere girdim. Furkan'ın numarasına tıklayıp telefonu tekrar kulağıma götürdüm.
"Alo"
"Alo Furkan merhaba"
"Asy, Asya merhaba"
"Neredesin?"
"Dışarıdayım ne oldu?"
"Konuşmamız lazım. Görüşmemiz mümkün mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Novela Juvenilİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...