Bilinmeyen Kahramanlar-1

1 0 0
                                    

          Size bir aşk hikayesinden bahsedeceğim bugün yalnız bu aşk öyle bir şey ki karşılıksız hatta bu aşk için kanını son damlasına kadar döken şehitlere Selam olsun...
    Vatan, Bayrak, Millet, sevdalılarını anlatacağım sizlere bu bölümde İslam Çubuk  ismini duydunuz mu hiç?
Durun ben söyleyim Duymadınız Duydunuzda unuttunuz  onlarca operasyon yüzlerce leş alan dilinde Vatan Elinde silah  hucum yeleğinde bayrağı ile günlerce aç susuz ayakları parçalanana kadar dağları didik didik edenlerdendi o ve onun gibi bir çok kahraman ama bugün onun hayatını ele alacaz bugün kendisi komutanım abim hatta babalık yapan bir insan  vicdanlı Bi okadar da yürekli evet kendisi yok aramızda o yaşıyor olsaydı keşke yine birlikte koşsaydık o dağları Cudiyi Gabarı Bester derelerini katoyu yer yerinden oynatsaydık  ama Vatan sağolsun.

21.04.2017 saat 20.00 suları idi yine bir operasyondaydık Bester derelerinde it sürüsünün peşindeydik   yağmur bardaktan boşalırcasına yağıyor sanki gök yarılmıştı  sanki şehidine ağlıyordu  bester derelerinde ilerlerken  Bi anda çıktı çatışma pusu kurulmuştu bile mermi sesleri yağmurun sesi ile karışıp üzerimizden kayalara çarpıyordu,      
Hepimiz Bi köşeye girdik roketler Bi yandan keleşler Bi yandan üstümüze sıkıyorlardı dedim burası son artık ama bu nasıl son kahbece düşürüldüğümüz bir pusuda mı olacaktı sonumuz neyse. Bir yandan karşılık veriyoruz ama çok kötü yerde düşürdüler çatışma yaklaşık 1 saat sürdü 12 teröristi leş olmuştu  ama ağabeyim dediğim babam gibi gördüğüm adam bunları bile yazarken boğazım düğümleniyor Bir mermi bacaktan bir mermide sırtından yemişti çok kan kaybetti kurtaramadık aslanlar aslanını çatışmanın sonunda helikopter gelip götürdü hastaneye hemen ama çok geçti o artık şehit olmuştu gök inliyordu o gece şehidine bende yaralanmıştım bir bacaktan birde koldan yemiştim mermiyi hiç unutmam annem aradı oğlum nasılsın diye hastane yatağında yatarken çok iyiyim anne koğuşta yatıyoruz İslamın da selamı var demiştim ama işte diyemiyorsun çoğu şeyleri kaç adam şehit verdik kaç defa kan içinde kaldık hatırlamıyorum bile mermi izlerini sorarsanız ben bile bilmiyorum kaç tane o kara gecenin ertesi günü tümen de topaldı herkes bende koltuk değneklerimle şehidimizi orduya gönderecektik  hiç gözümün önünden gitmiyor eşinin göz yaşlarını haykırışını bilmiyorum çok şehit verdik ama İslamın şehit olması daha çok koydu kumanyamızı bölüştüğümüz ekmeğimizi üleştiğimiz  zamanlar olmayacaktı artık sigara içerken içme şu zıkkımı diyen olmayacak şakalaştığım birbirimizi kollayamayacaktık artık koruyamadım onu ama unutmayın bu vatanı koruyan yiğitlerimiz var olduğu sürece kimseye boyun eymeğiiz siz yeterli unutmayın..
 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİRİLERİ VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin