Cocalari si pitipoance barfitoare

162 9 0
                                    

Key-hey! Da ati vazut bine! Doua capitole scrise in aceeasi zi deoarece ni-se umple inima de fericire mie si Alexandrei sa vedem atatia foloweri si voturi. Ca sa nu mai fie confuzie, cele doua autoare, eu si Alex, o sa ne semnam la sfarsitul fiecarui capitol/nota de autor.

                                                              -Lizzy

Sa-i dam bice!

Da, stiu ca am vorbit de cocalari si pitipoance la capitolul analfabeti si babuini dar aici nu o sa vorbesc de lumea virtuala ci de viata de zi cu zi, mai ales atunci cand ii vezi pe strada.

Primul lucru pe care il vezi este, ei bine imbracamintea. Pantofii cu lac, blugii stramti albi si camasa la fel ori roz bon-bon va sunt mai mult ca sigur cunoscuti. A, da! Sa nu uitam de BMW nelipsit din peisaj si manelele de pe fundal plus cojile de seminte de pe jos. As mai putea insira pana maine dar zic sa trecem mai departe. Cam astia sunt cocalarii. Pitipoancele sunt la fel de usor de recunoscut pentru ca specimenele de genul asta(ambele sexe), sunt prosti si o semnaleaza cu mandrie mare.

Geanta Gucci, fustele scurte ca sa le putem vedea cat mai bine c*ru de Nicky Minaj si bluzele stramte si decoltate sa ne arate ca au balcoane sunt , iarasi, cunoscute voua. Daca pana aici nu o fost destul, trebuie sa le mai vedem si fata ascunsa sub "einșpe mii" de straturi de machiaj si buzele umflate pana la refuz. Ca sa nu mai zic ca majoritatea au haine de prost gust, neasortate deloc si in toate culorile pamantului. Doamne! Si cand le auzi cu "Fata! Doamne deci nu cred ca Xulica a venit azi cu cizmele alea zici ca-i capra proasta!"

Nu ma intelege-ti gresit. Toata lumea se aranjeaza cand iese din casa dar hai sa fim seriosi! Ceea ce ma intristeaza/enerveaza CEL MAI TARE este atunci cand apar la TV.

O sa fac un capitol mai indetaliat despre toti astia la TV altadata dar nu ma pot abtine sa nu zic ceva.

La toate posturile le vezi! Danseaza(cica) si canta si le filmeaza de jos in sus sa le vedem c*uru si isi pun bluze decoltate sa se vada cat mai bine ultima operatie estetica de marire a sanilor.

Serios?

Aia chiar cred ca noi vrem sa vedem asa ceva? Sa le vedem cica dramele si sa ascultam certurile dintre toti analfabetii si pitipoance? Chiar asa am ajuns? Cred ca stiti fiecare despre ce posturi vorbesc ca sa nu mai fiu nevoita sa dau nume. Ma rog, hotarati pentru voi.

                                                          -Lizzy.

Ce ma calca pe nerviUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum