Spiknutí na Love

50 2 0
                                    

"Aha. To jste se zajímavě poznali." řekla jsem zajímavě a tátu nechápala."Podle mě není pravý vztah a láska bez trapasu a to hodně uhozenýho." řekla máma moderně a to už je jí 42 a tátovi 43 mně je 16 a Axlovi 21. Šla jsem do pokoje psát svůj román, když jsem šla kolem Axlova pokoje uslyšela dívčí vzdychání. A tak jsem rychle běžela vedle do koupelny a šla se podìvala k oknu kama jsem prolezla k oknu Axla a tam viděla na jeho posteli jeho holku Seksi nevím jak se jmenuje do opravdy asi Selena nebo tak a mimochodem nejsem blbá že jsem napsala seksi místo sexi je to naschvál byla nahá a Axl ležel na ní a asi víte co dělali a do toho se ještě líbali. Tohle pokračovalo asi tak půl hodiny a pak ji Axl začal líbat prsa a ona byla úplně vzrušená a ona mu zase začala sahat na jeho vypracované břicho a pak ještě níž na jeho penis a začala mu honit. Fujj řekla jsem si,ale dívala se dál ne proto že jsem prase ale proto že Seksi má 19 a neviděla jsem až do té chvíle jestli mají kondom aby neměli rodiče starosti. Když jsem uviděla že ho mají tak jsem šla do pokoje a pod mým oknem stál Filip. A hrál na kytaru písničku o tom jak mě miluje řekla jsem ať jde dovnitř a on šel až došel do mého pokoje začal mě líbat a ošahávat je mu 17 a chce to se mnou dělat. Ale já čekám na toho pravého a vím že on to není vzlékl mě a líbal a ošával já se nechala protože ve mě zůstal pocit vzrušení asi po hodině jsme skončili a on odešel ale v tu chvíli odešla i Seksi a odešli venku si začali povídat a držet za ruce a pak líbat já se na ně dívala a když Axl vyšel ven viděl že Filip,který je ještě vzrušený držel silou Seksi a líbal ji a začal vslíkat a chtěl ji ošukat. Ale Axl přišel ve chvíli kdy na něho Filip neviděl a Axl ho svalil na zem Seksi utíkala do Axlova pokoje kam sem zaní pak přišla a uklidňovala ji. Axl Filipa zmlátil a vzkázal že už s ním chodit nebudu. A ať už jsem nechodí.Odešel.Axl za námi došel a já je nechala o samotě.

PetrKde žijí příběhy. Začni objevovat