ABT-1

1.4K 52 9
                                    

Yeni bir yola başlıyoruz birlikte :D Uzun bir yol olması dileğiyle hepinize keyifli okumalar!

Karakterler

Ekin Öztürk: Hikayemizin esas çocuğu :) Güneş Koleji'nde 12.sınıf öğrencisi olarak okuyor.Elçinin yani kızkardeşin gözünde tam bir taş! Ama maalesef bunu kullanamıyor çünkü etrafında herhangi bir kız olduğunda hem sesli hem de fiziksel uyarılar veren onun gözünde psikopat bir kız kardeşi var! Elçin Öztürk!

Elçin Öztürk: Hikayemizin esas kızı :) Güneş Koleji'nde 10.sınıf öğrencisi. Ekin'in kızkardeşi. Abisine gelen kızları çıldırtmakla meşgul. Çünkü aklında hep ''Abim bir taş bense tam bir sap!'' düşüncesi var. Abisini bir kızla çıkmaması için elinden geleni yapıyor hatta yanına bir kızın yaklaşmaması için de ama bunun nedeni kıskançlık değil! Ne olduğunu merak ettik değil mi hadi gelin bunu Elçin'den öğrenelim :)

Sevda Öztürk-Murat Öztürk: Elçin ve Ekin'in anne ve babası. Kendi halerinde,iyi insanlar. Maddi durumları iyi. Çocuklarını iyi bir eğitim almaları için ellerinden geleni yapıyorlar.

Mehtap Uçar: Güneş Koleji'nin müdürü ve aynı zamanda sahibi. Sevda'nın yakın arkadaşı. Elçin'in yaptıklarına bazen gerçekten şaşırıyor :)

-Ekin

O sabah yine kalkıyorum yüzümü yıkamak için banyoya gidiyorum.Yüzümü yıkayıp banyodan çıkıyorum.Bir yandan da banyodan Elçin'in bir olayı olmadan çıktığım için de sevinmiyor değilim.Okul formamı üstüme giyiyorum parfümümü elime alıp üstüme sıkmaya çalışmamla "Elçiiin!"diye bağırmam bir oluyor.

-Elçin

Sabah kalkıyorum ve hazırlanıyorum.Saçımı düzeltirken içeriden abimin "Elçiiin!"diye bağırmasını duyuyorum.Gülümsüyorum.Galiba abim yaptığımı gördü :D Hemen onu odasına doğru ilerliyorum.Odaya girer girmez abimin "Elçin parfümüme naptın? " sorusunu duymam bir oluyor.Biraz duraksasam da kendimi gülmemek için zor tutarken "Ben birşey yapmadım canım abicim"diyorum.Abim "Elçin yalan söyleme! Parfümüm nerede neden bunun içi su dolu? " sorusuna dayanamayıp "Döktüm hem de çöpe sonra da içine su doldurdum hem de çeşme suyu abicim."diyorum.Abim"Ne! Neden yaptın bunu Elçin?"diye sorunca Ben de " Çünkü o parfüm çok güzel kokuyor ve kızlar bundan etkileniyor. Sonra da senin etrafını sarıyorlar.Bakalım şimdi o çeşme suyunu kokusuna de sana gelecekler mi abicik!Dua et saçını kesmedim onu da yapabilirdim"diye cevap veripbir kahkaha atıyorum. Saç kesmenin iyi bir fikir olduğunu bir anlık düşünsem de sonra saçmaladığımı anlıyorum.Tam dalmışken abimin "Hayır anlamadım bu manyaklıklar niye iyice psikopat oldun kızım sen ya!Ben o parfüme 250 Tl verdim"demesiye irkiliyorum ve "Amaan abi aramızı bir parfüm mü bozacak hem ben sana yenisini alacağım derken içimden "En kötü olanından tabiki" diye geçiriyorum.Şu an size çook kötü bir kız kardeş gibi gelebilirik evet seslerinizi duyar gibiyim ama neden mi böyleyim hadi gelin öğrenelim.

1,5 ay önce

-Elçin

Tam bir saattir abimi bekliyorum bir yandan da gözetliyorum tabiki yanındaki o yellozla gülüşüp duruyorlar kız da bir tipsiz bir tipsiiz! Ona yanıyorum yani! Sonra dayanamayıp abimin yanına gidiyorum.

-Ekin

Tam herşey güzel gidiyordu ki Elçin gelip olayın içine etti her zamanki gibi.Ama asıl olay Elçin'in yanımıza geldiğinde Mehtap'ın"Ayy kardeşim bu deme bana ayy hayır Ekin ya bu çömez mi kardeşin hiç de sana çekmemiş tipsize bak ya!"diyip kahkaha atmasıyla ve benim de ona katılmamla Elçin'in Mehtap'ın saçına yapışması bir oluyor ne kadar ayırmaya çalışsam da başaramıyorum.En sonunda Mehtap "Psikopatlar ya birdaha sakın karşıma çıkmayın Ekin sende benden uzak dur!"diyip yanımızdan ayrılıyor.Sonra Elçin'e "Naptın sen?"diye sorduğumda Elçin "Bu olaydan sonra hadi bakalım Ekin Bey bunlar ne ki! Daha çok çekeceğin var elimden!"demesi bir oluyor.Neler yapacak bu psikopat çok merak ediyorum.

-Ekin

İnanamıyorum inanamıyorum i na na mı yor um! Bu psikopat kardeşim Elçin parfümümu dökmüş ya! Boşuna psikopat demiyorum aklından şüphe ediyorum manyağın. Halbuki o parfümü bulmak için ne kadar uğraşmıştım bir de 250 Tl verdim ben ona neymiş çok güzel kokuyormuş da yok kızlar geliyormuş da ya hayır anlamıyorum akıl almaz şeyler yapıyor.Psikopat işte bakalım okulda neler olacak?

İlk bölümü böyle yazayım dedim.Umarım hoşunuza gitmiştir.İlk bölüm baya kısa olmuş olabilir ama diğer bölümler böyle olmayacak :) Beğenmeniz dileğiyle...
Desteği için Eda_Syr e teşekkür ediyorum.

Abim Bir Taş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin