Egykor a csergőre ébrettem fel.
- Kérsz kávét kicsim?- fordultam Adam felé.
- Aham - nyomott egy csokót a számra és a kezét a hasamra rakta.- Hogy vagytok?
- Egy kicsit hányingerem van de jól vagyunk- mosolyogtam rá aztán kimásztam az agyból,magamra vettem a köntösőmet, és a komyhába indultam.
Halkan mentem ,mert anyáék még biztos aludtak ,csak nekünk kellet felkelni ilyenkor ,hogy menjünk fotozásra.
A konyhába érve lefőztem két kávét ,aztán elövettem egy serpenyőt és hozzáfogtam omlettett késziteni.
Miközben kavargattam az omlettett ,két kéz karolt át hátulról.
- Jó illata van- puszilt a nyakamba Adam .
- Megkérlek veszel le egy tángyért magadnak ?- kérdeztem.
- Te nem eszel ?- nézett rám.
- Most egyártalán nincs étvágyam- modtam .
- De kéne egyél valamit ,a baba miatt,legalább- jött vissza mellém.
- Jólvan eszek egy kicsit!- adtam meg magam ,majd a nappaliba vittem a serpenyőt, és kipakoltam az omlettet a tányérra.
Visszamentem a konyhába és hoztam a kávét.
Visszaérve a nappaliba ,Adam jó izüen evett, leraktam elé a kávéját ,mikor az ölébe ültetett.
- Ááá- tartatta a vilát a szám elé, elmosolyodva kaptam be ,majd enni kezdtem.
Alig nyeltem le ,máris éréztem hogy jön vissza.
A számhoz tartva a kezem ,álltam fel Adam öléből ,és a mosdóba szaladtam , és térdepelve a Wc felé hajoltam .
- Jól vagy drágám?- jött utánam Adam és legugolt melèm megsimitva a hátam.
Válszolni akartam ,de kijöt szerintem belőlem az összes tegnapi kaja .
A csaphoz fordultam hogy kiöbblisemm a számat.
- Jól vagy?- kérdezte ujra Adam.
- Mostmár jobban - nyomtam a fogkefére egy kicsi fogkrémet májd fogat mostam.
Adam befejezte a reggelijet én felmentem a szobámba és letusoltam, majd egy sminket dobtam fel mert nagyon sápadt voltam. Nagyjábol még állt a hullámos hajam igy avval nem kellett foglalkozzak.
Majd egy táskába csere ruhát dobtam be a fotozásra és visszavettem a menyaszonyi ruhám.
Mikor Adam is kész volt beülve a közős kocsinkbaIdultunk a fotozásra egy közeli hejre.
Egy fél óra múlva megérkeztünk is oda, a fótósok még nem voltak ott de nemsokára ők is megérkeztek.Hozzáfogtunk képeket csinálni:
Miután itt végeztünk a partra mentünk , odaérve átöltöztünk az autóba .
Majd ujra modelkedni keztünk.A fótós aztán megkérdezte töllünk hogy felhasználhatja egy reklámnak az esküvői képeinket.
Mi meg beleegyeztünk .
Miután végeztünk haza indultunk, utkozben beültünk enni mert nagyon éhes voltam , és jo sokat ettem,hiszen most kettő hejében eszek .♡ Szerencse most nem jött visza a kaja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️