Rei szemszög:
Reggel kómásan ébredek.. Olyan furcsán éreztem magam tegnap.. Felveszek egy új pólót.De gondolkozom hogy mi lett a másik pólómmal.. Talán annyira melegem lett volna hogy letéptem magamról.. Eléggé össze voltam zavarodva. Ki mentem a szobámból, egy srác oda jött hozzám hogy az igazgató hivat így mentem az igazgatóhoz.
- Jó napot - köszönök neki belépve az irodába.
- Jó napot Rei.. Azért hívtalak mert holnap jön egy új fiú. Ő lesz a szobatársad. - jelenti ki, kissé megrémülök ettől de nem mutatom ki.
- Értem. Mehetek? - kérdem mire bólint így távozom. A folyosón kezdek el pánikolni hogy most mihez kezdjek...Dimitri szemszög:
Este amit láttam alig tudtam elhinni.. Ott helyben kérdőre akartam vonni de tudtam hogy nem beszámítható..Így gyorsan ott hagytam őt és idegesen trappoltam a szobámba ahol kitomboltam magam. Pár dolgot összetörtem.
Nem hiszem el hogy Rei titokban lány.!!Mondjuk abból megkönnyebbültem hogy nem vagyok meleg. Lehet belül éreztem hogy ő más. Hisz karcsú testalkata van és lányos arc vonásai..Reggel tudomásomra jutott hogy jön egy új srác és ráadásul ő lesz Rei szobatársa.. Azonnal el kezdtem intézkedni. Nem engedem hogy egy másik sráccal legyen egy szobában. Az igazgatóval lebeszéltem hogy Rei lehessen az én szobatársam.Nagy nehezen beleegyezett..Áthozattam a szobámba egy ágyat mert gondolom úgy se aludna mellettem.
- Helló Rei - köszönök neki mikor összefutok vele a folyosón.
- Öhm. Helló - köszön ő is, láthatóan kicsit feszült az új srác érkezése miatt.
- Gyere velem - nézek rá komolyan majd megragadva csuklóját húzom magam után a szobámba.
- Hé, hova viszel? - mordul fel de nem foglalkozom vele bemegyünk a szobámba.. Becsukva az ajtót a falnak tolom
- M.. Mit csinálsz? - kérdi kissé rémülten.
- Azt amit már meg kellett volna tennem. - morgom majd kicsit jobban a falnak préselve oda hajolok és megcsókolom. Lefagyva hagyja de aztán félénken viszonozza mire belemosolygok a csókba, kezem végig vezetem testén majd fenekébe markolok. Felkapva az ágyhoz viszem és rá döntöm az ágyra ami az övé. Áthozattam az ő szobájából ahogy már a cuccait is míg az igazgatónál volt.
- Mit keres itt az ágyam? - kérdi felpillantva rám, olyan aranyos így, nehéz vissza fogni magam hogy ne támadjam le.
- Te leszel a szobatársam..Nem engedem hogy más sráccal legyél egy szobában. - nézek le rá, fölé magasodva majd újabb csókot váltunk.. Megőrülök Reiért!! Szeretem őt!!
VOUS LISEZ
Rei élete egy fiú iskolában
FanfictionEgy lányról szól aki bekerül egy fiú suliba, ahol a jövő ifjű bűnözői tanulnak. De a többi majd kiderül ha elolvassátok 😜 Ez az első írásom, szóval bocsi ha béna lesz egy kicsit 😄😅