epilógus: rúg, rúg, rúg

245 17 0
                                    

- Thiago? Te vagy az? - kérdezte Constanze álmos hangon. Thiago elmosolyodott.

- Persze, hogy én vagyok. Csak nekem van kulcsom, bébi.

- Tolvaj is lehetne. Milyen volt az edzés?

- Ami azt illeti nem volt olyan fárasztó. Az edző kicsit lazított a dolgokon, mivel szombaton lesz Joshua és Demetria esküvője.

- Igaz...Baszki. Szörnyen fogok kinézni. - mondta Constanze.

- Sosem nézel ki szörnyen, Anze.

- 8 hónapos terhes vagyok.

- Sosem nézel ki szörnyen. - ismételte. Constanze felállt, majd Thiago karjaiba vetette magát.

- Az emberek megint ítélkezni fognak, amiért 21 vagyok, nem házas és a te gyerekedet várom?

- Nem fognak. - rázta meg a fejét. - És senkinek az engedélyére nincs szükségünk. Csak a családunk számít, és nekik is elég sokáig tartott elfogadni.

- Tegnap valaki megkérdezte a cukrászdában, hogy tényleg tiéd-e a baba.

- Komolyan? - kérdezte nevetve. Constanze arcát tanulmányozta, mert nem tudta eldönteni, hogy komolyan mondja-e. - Mit válaszoltál?

- Hogy Rafáé.

- Mi? Komolyan?

- Igen. Eléggé meglepődött. Hála istennek, hogy nem akart Constagot venni, mert nem érdemelte meg, hogy ilyesmi édességet egyen.

- Hihetetlen vagy. - mosolygott.

- Mármint, de most komolyan. Tényleg lehetne Rafa gyereke. Tesók vagytok, senki sem látja a különbséget. - mondta, hogy idegesítse Thiagot, de a férfi beszállt a játékba.

- Igaz. De neked és Rafának egy kicsit várnotok kéne, hiszen csak most fogadták örökbe Kate-tel az ikreket. Nulla gyerekből hirtelen három lett.

- Nem vagy vicces. - duzzogott Constanze. 

- De igen. - nevetett. - Hogy van a másik leányzóm? - kérdezte, kezét pedig Constanze hasára tette.

- Rúg, rúg, rúg.

- Hát, ezt tőlem örökölte. - kacsintott.

- Mi lesz, ha a Dortmundnak szurkol? - kérdezte mosolyogva Constanze. Thiago felhúzta a szemöldökét.

- Azt hiszed, hogy azért nem fogom szeretni a gyerekünket, mert a riválisnak fog szurkolni?

- Csalódott leszel. - vonta meg a vállát.

- Valószínűleg. De ha boldoggá teszi, hogy a Dortmundnak szurkol, akkor nyugodtan, azt csinál, amit szeretne. Amúgy, Corentin és Célia szeretné ha vigyáznánk a fiúkra egy-két óráig, amíg "felkészülnek a következő hónapra".

- Olyan édes a fiúk, szeretnék vigyázni rá!

- Biztos vagy benne? 8 hónapos terhes vagy. Csak azért mondták, mert két óráig békét akarnak.

- Tudom, Célia megakarja kérni Corentin kezét.

- Elmondta? - kérdezte meglepetten.

- Igen. És szeretem az esküvőket. Különösen azokat, amikor nem vagyok 8 hónapos terhes. Szóval naná, hogy vigyázunk a fiúkra.

- Rendben, felhívom. Ti ketten ettetek már? Szeretnéd, hogy összedobjak valamit?

- Szeretlek. - válaszolta. Thiago megcirógatta az arcát.

- Igen?

- Igen. Nagyon szeretlek.

- Én is nagyon szeretlek.

---

VÉGE

eight - thiago alcántara [hu] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora