4.Felyezet Harc

91 5 0
                                    

Már vagy négy órája beszélgettetek mint, kiderült Mino-val. Az anya aki, magyar volt nagyszerűen ijászkodik, apja pedig francia és remekül vivot csak már nyugdijazták mint, sportoló. És ezért jelenleg edzőként dolgozik mert, imádja ezt a sportot. Emellett van még két testvére Emma és Nel. És mint kiderült ő is olyan édesszájú mint te, így nagyon hamar megettétek a csokit és a drazsét amit vettél. Viszont ő allergiás a mogyoróra. Beszélgettetek mikor megszolalt a hangosbemondó :„ Kedves volt és leendő tanuloink! Mindenki köszöntök az idei tanévben, remélem mindenki kényelmesen utazik. Nem sokára ebéd amit az étkező kocsiban el is fogyaszthattok. Lefekvés előtt hallható lesz egy csengő szó akkor kérlek készitsétek elő az alvó helyeket. További jó időtöltést.” Ezek után mind a ketten alig vártátok hogy, elindulhassatok ebédelni mert, már mind a ketten farkas éhesek voltatok. Ekkor kopogttak az ajtón. Mino felált és oda ment az ajtóhoz, majd kinyitotta azt. Ekkor egy szoros konytba fogott barna hajú, szigorú tekintetű hölgy egy füzetet nyomot a kezébe majd becsukta az ajtót maga után. Ti persze egy ideig csak csöndben meredtetek a semmi be majd jó hangos kacagásba keztetek. Közben pedig elkeztétek kifigurázni az elöbb nőt. Volt hogy te, volt hogy ő mutatót vicces arcot. Aztán nagy nehezen lenyugodtatok és elkeztétek olvasni a könyvet. Sok minden volt benne mint például az utazás alatt mi lesz a menü, hogy mikor kell felkeni vagy éppen lefeküdni. Illetve pár hasznos információ az idei tanévről. Na meg bár ezt kicsit később vettétek észre volt ott még két kisebb szabálykönyv is. Egy neked, egy Minonak. És elnzéve a könyvet itt nagyon sok szabály van.

*****
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.

A varázsló akadémia / A harc akadémiaWhere stories live. Discover now